Forma și conținutul tehnic ale lui MG3 Hybrid+ reflectă o tendință manifestă pentru piața occidentală: aceea a producătorilor care preferă să vină cu noutăți bine garnisite și destul de elaborate tehnic în stratul superior al clasei mici decât să încerce o infiltrare la prețuri oarecum reduse în stratul de jos al clasei compacte.
MG3 Hybrid+ are trei niveluri de finisare, numite Explore, Excite și Exclusive. Toate au prețul de bază în vecinătatea pragului de 20.000 de euro. Să nu trecem cu vederea: configurarea lor poartă o certă amprentă extrem-orientală, asta însemnând că nivelul de bază este foarte bine dotat și dotările în plus care apar la următoarele două linii de dotare sunt, mai degrabă, chestiuni de rafinament decât de necesitate.
Oricum, nici diferențele de preț între variante nu sunt mari. Prețurile de bază cu TVA inclusă sunt 19.500 de euro – pentru Explore, 20.990 de euro – pentru Excite și 22.490 de euro – pentru Exclusive.
La propulsarea automobilului își aduc contribuția un motor aspirat cu benzină de 1,5 litri (102 CP/6000 rpm, 128 Nm/4500 rpm) și un motor electric destul de generos dimensionat (136 CP/4500 rpm, 250 Nm/0 – 3400 rpm). Sistemul acesta este creditat cu puterea de 194 CP și cuplul de 425 Nm. Rolul încărcării din mers a bateriei compacte de 1,83 kWh revine unui starter-generator de 45 kW/60 Nm.
MG3 Hybrid+ are certe abilități dinamice, deși nu pe măsura celor 194 CP din fișa tehnică. De fapt, sistemul său de propulsie vizează mai ales o exploatare economică în condițiile unor performanțe convingătoare: accelerație de la 0 la 100 km/h în 8,0 s, consum mixt WLTP: 4,4 l/100 km.