Daca la prima vedere gabaritul noului Outlander pare impresionant, in realitate dimensiunile exterioare sunt aproape identice cu cele ale vechiului model. Inginerii niponi au reusit, insa, performanta de a creste semnificativ spatiul interior, pastrand, in acelasi timp, configuratia cu sapte locuri si trei randuri de scaune. Libertatea de miscare la nivelul capului si a genunchilor pentru pasagerii de pe randurile unu si doi este de top, iar volumul de incarcare, care variaza intre 500 si 2.000 l, este unul dintre cele mai generoase din segment.
Pana la aparitia noului Outlander hibrid mai avem de asteptat o jumatate de an, singura versiune testata la Frankfurt fiind echipata cu dieselul de 2,2 litri. Lansat in 2010, motorul dezvoltat in-house de Mitsubishi a trecut printr-o binevenita cura de eficientizare, consumul mediu si emisiile de Co2 coborand pana la 5,5 l/100 km, respectiv 149 g/km. Puterea a scazut usor de la 177 la 150 CP, insa perfomantele nu au avut de suferit, gratie reducerii masei totale cu aproximativ 100 kg. Confortul suspensiei este excelent, buna dispozitie a pasagerilor nefiind perturbata de vibratii sau zgomote neplacute decat la trecerea peste denivelari ample. Nici latura dinamica nu a fost neglijata. Aderenta furnizata de eficientul sistem de tractiune integrala contribuie la obtinerea unei tinute de drum neutre si sigure.