Fiat va prezenta la Geneva o versiune ranforsata a modelului Panda 4×4, care doreste sa intareasca imaginea de off-roader al micii citadine italiene.
Botezat Panda Cross, acesta beneficiaza de un kit de caroserie cortespunzator, care permite cresterea unghiurilor de atac si de degajare, comparativ cu Panda 4×4. Garda la sol este generoasa, de pana la 16 cm in cazul motorizarii diesel de 90 CP. Sistemul de tractiune integrala este de tipul „on-demand”, cu diferential central controlat electronic si functie de torque vectoring realizata software, prin intermediul sistemului ESP. Soferul lui Panda Cross are la dispozitie un selector al modului 4×4 oferind trei moduri – AUTO, LOCK si, respectiv, Hill Descent, util la coborarea pantelor.
Panda Cross va fi disponibil cu doua versiuni de motorizare, un diesel de 1,3 l/80 CP din familia Multijet II si un Twin Air pe benzina, de 0,9 l/90 CP. ACesta din urma foloseste o cutie de viteze cu sase trepte optimizat, avand prima treapta mult mai scurta pentru a indeplini rolul unui reductor.