Porsche se pregateste sa castige in 2014 cursa de la Le Mans, iar ultimul pas pentru atingerea acestui scop este prezentare masinii cu care pilotii sai vor concura. 919 Hybrid are la baza un motor termic cu o configuratie V4, cu o cilindree de numai 2 litri. Acesta are injectie directa si o singura turbina, dar dezvolta aproximativ 500 CP si se poate tura pana la 9000 rpm.
9000 rpm este turatia maxima a motorului V4
In plus de acesta, 919 Hybrid are doua sisteme de recuperare a energiei. Daca primul este destul de conventional si este similar cu cel de la 918 Spyder (un motor electric de pe puntea fata recupereaza energia cinetica si o stocheaza in baterii litiu-ion), cel de-al doilea este o noutate absoluta. Acesta este un generator electric pus in miscare de gazele de pe traseul de evacuare. 919 Spyder va avea tractiune integrala, putea spate fiind propulsata de motorul termic, iar cea fata de motorul electric (care are si rol de generator).
Porsche 919 Hybrid va fi condus in cursa de la Le Mans de Romain Dumas (Franta), Neel Jani (Elvetia) si Marc Lieb (Germania)- masina cu numarul 14 – si Timo Bernhard (Germania), Brendon Hartley (Noua Zeelanda) si Mark Webber (Australia) – masina cu numarul 20.