Versiunea roadster a lui Alfa 4C a debutat la Geneva, productia urmand sa demareze la inceputul anului viitor.
Roadsterele au ocupat dintotdeauna un loc important in istoria lui Alfa Romeo deoarece sunt expresia cea mai inalta a unui pilotaj emotionant.
Derivat din versiunea coupe, spiderul cu motor central, doua locuri si transmisie spate, 4C spider intra in galeria marilor roadstere Alfa cum ar fi Giulietta Spider din anii 50, a lui Duetto devenit faimos dupa fimul Absolventul din 1967 si a lui 8C Spider.
Ca si coupe-ul, 4C spider este foarte compacta avand 4 metri lungime si un ampatament mai mic de 2,4 metri. Jantele sunt de dimensiuni diferite cu 18 inci pe fata si 19 inci pe spate.
Desi, theoretic, un spider este mai greu decat un coupe din cauza ranforsarilor suplimentare, Alfa promite in continuare o masa de sub 1000 kg la fel ca si pentru coupe. La acest lucru contribuie celula de siguranta din fibra de carbon – unica in acest segment de pret. De asemenea, geamul spate lipseste fiind inlocuit de o structura usoara din material sintetice. Sistemul de evacuare este din titan si fibra de carbon, fiind furnizat de Akrapovic, o firma recunoscuta in sporturile cu motor furnizand sisteme de evacuare in Moto GP, Superbike, Supersport, Motocross si Enduro.
Motorul este acelasi patru cilindri turbo de 1750 cmc de la coupe cu bloc din aluminiu, cuplat cu o transmisie cu dublu ambreiaj Alfa TCT. Treptele pot fi schimbate si in modul secvential de la padelele din spatele volanului.