Kia a uimit audienta la salonul de la Detroit, anul acesta, prezentand un concept de roadster spectaculos, GT4 Stinger. Spre dezamagirea generala, optimismul designerului sef Peter Schreyer nu este impartasit si de conducerea grupului Hyundai-Kia.
Seful de marketing al Kia, Lee Soon-nam, a aratat intr-un interviu pentru Automotive News ca este prea devreme pentru a se aventura sa produca un roadster. Brandul Kia mai are inca nevoie sa se dezvolte pentru ca un astfel de model sa aiba impactul scontat. Schreyer era de parere ca, dimpotriva, un roadster va scoate in evidenta brandul Kia, dar se pare ca nu acesta are ultimul cuvant in companie.
„Din punct de vedere al marketingului, lansarea unui model nou ar trebui sa ajunga la construirea imaginii de marca – a aratat Lee. „Daca un brand chinezesc ar introduce pe piata un roadster, ar influenta perceptia clientilor? Nu cred. Chiar daca avem o pozitie buna pe piata, multa lume nu ne cunoaste inca” – a continuat Lee.
Comentariile lui Lee Soon-nam releva o dilema la Kia despre cum trebuie dezvoltat brandul pentru a se diferentia de Hyundai Motor Cop, colegul mai puternic din concernul Hyundai Motor Group.