PSA (Peugeot-Citroen) are in plan o investitie de 300 de milioane de euro pentru a moderniza si a optimiza fabrica sa de la Mulhouse, din sudul Frantei. Constructotul auto incepe sa puna in aplicare planul dezvoltat de noul sau CEO, Carlos Tavarez.
PSA a informat sindicatele ca va introduce in productia de la Mulhouse doua modele mari si un model compact (cel mai probabil acesta este un model DS) si ca va reduce toata productia la o singura linie. Laurence Navvaro, unul dintre liderii de sindicat, a declarat: „Acestea sunt vesti foarte bune pentru noi, deoarece avem certitudinea unui viitor si dupa anul 2020”. In acest moment, la fabrica din Mulhouse exista 7.550 de angajati si se va incerca stabilizarea productiei anuale la 200.000 de unitati.
Acesta decizie cu privire la fabrica de la Mulhouse poate insemna ca vor exista reduceri importante in fabrica PSA din Rennes, din vestul Frantei. In acest moment, acolo se construieste Peugeot 508, cu cele doua versiuni ale sale de caroserie. La Rennes, acolo unde sunt angajati 4.000 de muncitori, s-a confirmat introducerea unui singur nou model, monovolumul 5008, in fabrica functionand deja doar o singura linie de productie. Fabrica Poissy, de la langa Paris, va avea aceeasi soarta anul viitor.
Modelelel noi care vor fi lansate de PSA vor fi bazate pe noua platforma modulare EMP2, asa cum se intampla la VW cu cea MQB, iar asta va permite o varietate mai mare in gama, dar si utilizarea mai multor componente comune pentru fiecare model. Sub conducerea lui Tavarez, PSA a vandut o parte din actiunile sale firmei chineze Dongfeng Motor Group si statului francez pentru care a obtinut 3 miliarde de euro, folositi acum pentru planul de redresare. In ultimii doi ani, PSA a inregistrat pierderi de 7,3 miliarde de euro.