GM pregateste ofensiva Opel in Europa

General Motors a pregatit o serie de schimbari masive in ceea ce priveste viitorul Opel.

Daca la finele lunii trecute aflam ca gigantul american va grupa toate operatiunile sale din Europa sub denumirea de Opel Group, astazi avem o serie de noutati in ceea ce priveste delerii Chevrolet – Opel.

Conform oficialilor GM, 85% dintre acestia comercializeaza acum doar modele Opel. „In trecut, cand un client intra intr-un showroom in cautarea unui model Opel, ajungea sa plece pe usa cu un produs Chevrolet”, a explicat Michael Lohscheller, reprezentant Opel Group.

In viitor, showroom-urile Opel vor fi mai mari, iar pentru producatorul din Russelsheim, acest moment reprezinta o oportunitate pentru intarirea brand-ului.

„Vom incerca sa atragem clientii care erau in cautarea modelelor din segmentul low-cost”, a completat Michael Lohscheller. Pentru a putea face acest lucur, Opel va dezvolta o serie de modele care se vor adresa direct fostilor clienti Chevrolet.

Via | AutoNews

 

Adaugă un comentariu