Jeep Renegade, un SUV adevarat in clasa mica

Jeep doreste sa ia cu asalt segmentul SUV-urilor de clasa mica odata cu lansarea lui Renegade, pe care il considera cel mai competent offroader din segment. Primele impresii de la Balocco de la volanul noului Jeep Renegade.

Jeep demonstreaza cu Renegade exact ce insemna globalizarea: proiectat pe continentul american, construit in Italia, distribuit in peste 100 de piete de pe tot mapamondul si prezentat in premiera la salonul de la Geneva. Este, fara doar si poate, un renegat, asa cum se si traduce numele sau.

Surprinzator de mic, Renegade are doar 4,23 metri lungime. Cu grila radiatorului tipica Jeep si aripile evazate, acesta are un aer impresionant, si in acelasi timp rustic. In special in versiunea Trailhawk, Jeep Renegade debordeaza de caracter. Echipat standard cu tractiune integrala, cu o garda la sol de 210 mm si calitati de catarator, Renegade este fara drept de apel liderul segmentului sau.

Pentru un plus de confort pe carosabil, se poate comanda optional suspensia cu amortizoare reglabile de la specialistul Koni. Iar in ceea ce priveste transmisiile automate, avem doua optiuni moderne: o cutie cu dublu-ambreiaj cu sase trepte, respectiv o cutie automata cu noua trepte.

 

Jeep Renegade – Gama de motorizari

Ca motorizari, avem trei unitati pe benzina (1.6 l/110 CP, 1.4 MultiAir/140 CP si 1.4 MultiAir/170 CP) si trei dieseluri (1.6 l/120 CP, 2.0 MultiJet/120 CP, 2.0 MultiJet/140 CP si 2.0 Multijet/170 CP), toate din portofoliul companiei-mama Fiat.

O privire in interior arata ambitii mari: plastice moi, de calitate, un volan cu imbracaminte generoasa si instrumente clare – ceea ce te face sa te simti ca intr-un sedan compact. Pacat ca scaunele au pernele destul de scurte.

La volan, Renegade ne-a surprins placut, cu o suspensie confortabila, foarte potrivita pentru mersul pe drumuri denivelate. Directia ofera putin feedback, dar agilitatea micului Jeep face ca abordarea virajelor sa nu puna probleme.

Mai multe informatii despre noul Jeep Renegade puteti citi in revista Auto Bild.

Adaugă un comentariu