De 15 ani în prime time cu Renault și Dacia

Renault și Dacia au sărbătorit ieri, 29 septembrie, 15 ani de la privatizarea de succes a companiei care s-a aflat, în tot acest timp, în atenția presei din România. Evenimentul aniversar s-a intitulat „Renault şi Dacia, de 15 ani în prime-time’ și s-a desfășurat la Centrul Tehnic Titu din București. Acesta a îmbrăcat forma unui jurnal TV, prezentat de Lucian Mândruţă şi Magda Vasiliu și a găzduit peste 250 de invitați.

La manifestarea festivă au fost prezente personalități politice importante precum Călin Popescu Tăriceanu, preşedintele Senatului României, Mircea Drăghici, consilierul onorific al Premierului României, Ion Georgescu, primarul oraşului Mioveni, Tudor Pendiuc, primarul oraşului Piteşti și senatorul Ecaterina Andronescu. De asemenea, la eveniment au luat parte jurnaliști de renume, reprezentanți din business și din mediul universitar, dar și parteneri, dealeri, furnizori, foști și atcuali angajați ai Dacia.

 

Jurnal TV de maximă audiență cu Mândruță și Tăriceanu

În prima parte a manifestării, moderatorii evenimentului au vorbit despre evoluția companiei cu cea mai mare cifră de afaceri din ţară. Ei au menţionat care au fost punctele de maximă audienţă din momentul în care Renault a transformat brandul românesc Dacia într-unul internaţional, și până în prezent.

Rolul de invitaţi speciali în platou i-au avut cei care și-au adus o contribuție semnificativă la evoluţia companiei în cei 15 ani, și anume, Christian Estève şi Constantin Stroe, în calitate de foşti directori generali Dacia şi actori principali ai privatizării, Călin Popescu Tăriceanu, președintele Senatului României, Mircea Drăghici, în poziţia de emisar al actualului prim-ministru al României şi Nicolas Maure, preşedintele-director general al Dacia, care a vorbit despre planurile companiei.

În cea de-a doua parte a evenimentului, artiştii implicați în proiectul „Tinere Talente’ al Fundaţiei Principesa Margareta a României, proiect sponsorizat de anul acesta de Dacia, au susținut un concert. De asemenea, invitaţii au putut vedea expuse, în timpul evenimentului, câteva dintre lucrările realizate de tinerii artişti plastici care fac parte din acelaşi program. În pauza dintre cele două părți, cei prezenți la eveniment au putut fi urmărite spoturi publicitare ale producătorului auto Renault.

Evenimentul a fost organizat cu sprijinul agenţiei Pastel Age, care a propus conceptul „Renault şi Dacia, de 15 ani în prime-time’.

Sursă foto: daciagroup.com

Adaugă un comentariu