Peugeot a prezentat astăzi noul 208 facelift, model care va fi expus în premieră în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Francezul sosește acum cu un set de blocuri optice revizuite, cu o grilă a radiatorului modificată și cu un spoiler îmbunătățit. Zona posterioară este dominată de stopurile cu LED care afișează un design 3D.
Pentru interior, francezii au pregătit un volan îmbrăcat în piele, un bord ușor revizuit și un ecran tactil de 7 inch pe care rulează sistemul de infotainment. Prin intermediul Peugeot Connect Apps și cu ajutorul noului MirrorScreen, ecranul telefonului mobil poate fi proiectat pe display-ul consolei centrale.
Alături de versiunile clasice, Peugeot va sosi și cu varianta 208 GTi by Peugeot Sport. Acesta integrează o gardă la sol mai mică, jante de 18 inch, scaune tip scoică, un sistem de frânare pentru puntea față semnat Brembo și un diferențial cu alunecare limitată Torsen. Sub capota acestei versiuni, găsim unitatea de 1,6 litri THP capabilă să ofere 208 CP.
Peugeot 208 facelift – Motorizări
Peugeot va oferi pe 208 facelift o gamă variată de motoare diesel și benzină. Iubitorii unităților diesel pot alege propulsorul de 1,6 litri BlueHDI în versiunile de 75 CP, 100 CP și 120 CP. Fanii „benzinarelor” pot opta pentru un 1.0 PureTech de 68 CP, pentru un 1.2 PureTech cu 82 CP sau 110 CP și pentru un 1.6 THP de 165 CP, respectiv 208 CP pe versiunea GTi.
În dreptul transmisiilor, Peugeot oferă cutii manuale cu 5 și 6 rapoarte, dar și noua Efficient Automatic Transmission (EAT6) cu 6 trepte. Mai mult decât atât, cea mai frugală versiune promite un consum mediu de doar 3,0 litri la suta de kilometri și emisii de CO2 de 79 de grame per kilometru, un record pentru această clasă.