Sâmbăta aceasta am avut parte de finalul sezonului 2015 din motorsportul românesc. Piloții care pe tot parcursul anului s-au duelat în Campionatul Național de Raliuri au avut ocazia să se întâlnească pe circuit cu cei care s-au dat pe probele din cadrul Campionatului Național de Viteză în Coastă.
Competiția s-a desfășurat la Academia Titi Aur pe circuitul amenajat de acesta în apropierea Bucureștiului. Iar pentru ca lucrurile să fie și mai interesante, totul s-a desfășurat în stilul celebrei Race of Champions.
ATA Racing Show a fost împărți în patru clase: 2 roți motrice pe traseu de asflat, traseul mixt doar pentru modelele Dacia, 2 roți motrice și traseu mixt și mașini cu tracțiune integrală și traseu mixt.
Fiecare concurent a avut o pereche cu care s-a duelat în paralel, pe trasee diferite, iar pe durata probei aceștia schimbau traseele fără posibilitatea întâlnirii. Fiecare câștigător urma să se dueleze cu un alt câștigător al unei alte piramide. Acesta a fost sistemul folosit până la final.
Au existat patru manșe de calificări în fiecare clasă, iar câștigătorul nu a punctat în niciun campionat, competiția fiind clasată drept o gală dedicată finalului de an.
Traseul pus la dispoziție a fost unul extrem de tehnic, cu puține zone de viteză, iar piloții și-au etalat îndemânarea și mai puțin performanțele de top ale mașinilor.
Câștigătorii ATA Racing Show
Clasa 2 roți motrice – Asflat
1. Alexandru Filip – Renault Clio R3
2. Gabriel Ene – Honda Civic Type R
3. Ciprian Solomon – Renault Clio R3
4. Cosmin Vidican – Renault Clio
Clasa Dacia
1. Alexandru Barbu – Dacia Logan
2. Janos Soos – Dacia Logan
3. Norbert Maior – Dacia Logan
4. Armando Battocchi – Dacia Logan
Clasa 2 roți motrice – Traseu mixt
1. Sebastian Barbu – Renault Clio
2. Adrian Răspopa – Citroen DS3 R3
3. Mihai Manole – Peugeot 208
4. Csongor Szabo – Suzuki Swift
Clasa mașini cu tracțiune integrală
1. Simone Tempestini – Ford Fiesta R5
2. Gergo Szabo – Mitsubishi EVO X
3. Marco Tempestini – Ford Fiesta R5
4. Edwin Keleti – Mitsubishi EVO X