Hyundai a anunțat că va expune gama completă Ioniq în cadrul Salonului Auto de la Geneva. Modelul va fi disponibil în versiunile Ioniq Hibrid, Ioniq Electric și Ioniq Plug-in, urmând ca debutul european să aibă loc în cursul acestui an. După cum deja știți, Hyundai Ioniq este primul model care promite trei tipuri de sisteme de propulsie „verde”.
Versiunile Ioniq Hybrid și Ioniq Plug-in vor folosi noul motor Kappa de 1,6 litri care se laudă cu cel mai mare randament termic din clasă (40%). Acesta oferă 105 CP și 147 Nm și va lucra împreună cu o cutie de viteze cu dublu ambreiaj și șase rapoarte. Versiunea Ioniq Hybrid va fi asistată de un motor electric de 32 kW, pus în valoare de o baterie de 1,56 kWh. În total, resursele ansamblului hibrid ajung la 141 CP și 265 Nm. Viteza maximă se oprește în dreptul valorii de 185 km/h, iar emisii de CO2 se cifrează la 79 g/km.
Hyundai Ioniq Plug-In – Sistem de propulsie
Hyundai Ioniq Plug-in va folosi un motor electric de 45 kW și promite o autonomie în modul electric de aproximativ 50 de kilometri. Bateria oferă 8,9 kWh, iar emisiile de CO2 se opresc în dreptul valorii de 32 g/km.
Hyundai Ioniq Electric – Sistem de propulsie
Viitorul Hyundai Ioniq Electric integrează un motor de 88 kW (120 CP) și 295 Nm. Bateria de 28 kWh promite o autonomie de peste 250 de kilometri, iar viteza maximă se cifrează la 165 km/h.
La interior, Hyundai Ioniq va folosi un sistem de infotainment compatibil cu Apple CarPLay și Android Auto. De asemenea, amintim de sistemul de navigație TomTom Live și de sistemul wireless de încărcare a telefonului mobil.
În dreptul sistemelor de siguranță amintim sistemul de frânare automată la detectarea pietonilor, sistemul de alertă a traficului din spate și deja clasicele sisteme de asistență la menținerea benzii de rulare și monitorizarea unghiului mort.