O serie de acuzații grave cu privire la starea tronsoanelor noi de autostradă au venit din partea unor angajați CNADNR. Aceștia susțin că noile tronsoane au mari probleme de execuție. În vizor sunt luate tronsoanele: Arad – Nădlac, Timişoara – Arad şi Bucureşti – Ploieşti. În plus, sectorul Cunța – Săliște nu trebuia demolat, ci doar consolidat.
Din grupul angajaților fac parte foști directori generali și foști directori de investiții ori juridici care în momentul de față ocupă alte funcții în Compania Națională de Autostrăzi.
Acest grup din CNADNR susține că între București și Ploiești nu au fost finalizate lucrările pe porțiunea a care a fost deschisă în 2012 și că există și probleme de planeitate în zona podurilor. Tronsoanele Arad – Timișoara și Nădlac – Arad ar avea probleme cu pânza freatică, iar cei 200 – 300 de metri demolați din tronsonul Cunța – Săliște sunt puși sub semnul întrebării. În acea zonă se putea face o consolidare, iar astfel lucrările se încheiau mai rapid.
Via | Digi24