Jeremy Clarkson, James May și Richard Hammond au pus umărul la dezvoltarea unei noi platofme online dedicată pasionaților de automobile. Acești și-au dat mâna cu o serie de specialiști din media și au dat naștere platformei DriveTribe.
Platforma va fi gata în această toamnă, iar website-ul se va adresa tutuor celor care iubesc mașinile și nu numai. Din prezentarea făcută, credem că DriveTribe ar urma să fie o versiune ceva mai cizelată a lui CarThrottle.
Website-ul ar urma să fie împărțit în mai multe „triburi”, iar un departament editorial se va ocupa de fiecare categorie în parte. Jeremy Clarkson, James May și Richard Hammond vor avea o secțiune separată unde vor genera conținut special.
Website-ul ar urma să aibă între 15 și 30 de redactori plus o serie de vedete, bloggeri, scriitori și oameni de video care vor veni cu conținut special. De reținut că platforma DriveTribe nu are nicio legătură cu viitorul show pregătit de foștii prezentatori Top Gear.
Via | DriveTribe WCF