Pilotul britanic de Formula 1 și cvadruplul campion mondial Lewis Hamilton este noul ambasador global pentru TOMMY HILFIGER Mens, incluzând HILFIGER COLLECTION, TOMMY HILFIGER TAILORED și TOMMY HILFIGER Menswear, lenjerie intimă și costume de baie, începând cu primvăra lui 2018. Tommy Hilfiger a anunțat, de asemenea, un parteneriat strategic de durată cu Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Începând cu sezonul 2018, TOMMY HILFIGER va fi partenerul oficial pentru îmbrăcăminte al Mercedes-AMG Petronas Motorsport.
Realizările din cariera lui Lewis Hamilton l-au poziționat într-un grup de elită al sportivilor din întreaga lume, el fiind considerat unul dintre cei mai mari piloți de Formula 1 din istorie. La numai opt ani, Lewis Hamilton și-a început cariera în karting, de unde a avansat fulminant către Formula 3 Euro Series și apoi GP2.
Debutul în Formula 1 l-a făcut la vârsta de 22 de ani, iar în primul sezon a fost cel mai tânăr lider al clasamentului, poziționându-se la finalul sezonului pe locul secund. În sezonul următor, Hamilton a devenit cel mai tânăr campion mondial din Formula 1. Din 2013 este pilot al Mercedes-AMG Petronas Motorsport, echipă cu care a câștigat în 2014 al doilea titlu de campion mondial.
Hamilton deține recordul mondial din toate timpurile la plecări din pole position, punctaj și cele mai multe victorii pe diferite circuite. A câștigat cel puțin un Mare Premiu în fiecare sezon în care a concurat. Au urmat alte două titluri de campion mondial, în 2015 și 2017.
„Cred în puterea modei și inovației care celebrează individualitatea și rupe convențiile, cum face Tommy Hilfiger', a declarat Lewis Hamilton. „Creațiile lui Tommy mă inspiră să fiu îndrăzneț în orice tinută pe care o port în afara pistei, exprimându-mi încrezător propria creativitate și stilul eclectic. Evenimentele sale interactive și revoluționare TOMMYNOW sunt unice și sunt foarte încântat să colaborez cu un asemenea brand vizionar „.
Reporter: Ce apreciezi cel mai mult la produsele Tommy Hilfiger?
Lewis Hamilton: Îmi place să ies în evidență, iar designul cool, american al produselor Tommy Hilfiger îmi permite să dau o notă relaxată, dar sofisticată ținutei mele. De la costume perfect croite la accesorii dinamice și trendy, acest brand are ceva de oferit pentru orice ocazie.
R.: Care sunt piesele tale favorite din colecția Spring 2018?
L.H.: Sunt un mare fan al hainelor subțiri, așa cum este hanoracul albastru strălucitor cu detalii racing stripe din colecția TOMMY HILFIGER Sportswear. De asemenea, îmi place foarte mult jacheta reversibilă din HILFIGER COLLECTION, care se potrivește oricărei situații.
R.: Ce te-a inspirat să devii pilot de Formula 1?
L.H.: Urmăream Marile Premii de Formula 1 împreună cu tatăl meu și visam să fiu Ayrton Senna. Oricine trebuie să viseze sus, iar eu nu am încetat niciodată să-mi urmez visul.
Campania a fost fotografiată de Mikael Jansson la Pocono Raceway, cunoscută și sub denumirea de Tricky Triangle din Pennsylvania, SUA, și va apărea la nivel mondial în primăvara anului 2018, urmând să fie difuzată alături de publicitatea dedicată colecțiilor pentru femei, cu ambasadorul la nivel mondial și supermodelul internațional Gigi Hadid.
Campaniile s-au contopit când Lewis Hamilton si Gigi Hadid s-au urcat la volanul unei masini Mercedes-AMG GT S la Pocono Raceway și au inregistrat prima lor cursă împreună, într-o filmare cu camera de bord, în regia lui Matt Baron, care arată reacțiile lor la abilitățile de pilot ale celuilalt.
Pe 12 aprilie, compania Tommy Hilfiger a anunțat că Lewis Hamilton a încheiat un parteneriat cu Tommy Hilfiger, celebrul designer american, pentru a introduce prima colecție colaborativă TommyXLewis în toamna lui 2018. Lewis Hamilton a dezvăluit logo-ul colecției în cadrul unui eveniment exclusiv din Shanghai, pe 11 aprilie, punându-și amprenta pe cunoscutul steag TOMMY HILFIGER.
Steagul TommyXLewis a fost dezvăluit la evenimentul din Shanghai, în cadrul unei instalații de artă care a fost inspirată din design-ul colecției, inclusiv cu influențe de street style și proiecții ale tatuajelor lui Lewis Hamilton. Logo-ul celebrează faimosul steag de referință Tommy Hilfiger, cu inițialele lui Lewis Hamilton în bleumarin, care reflectă culorile brandului și font-ul utilizat în tatuajele pilotului britanic de Formula 1. Colecția va conține îmbrăcăminte, încălțăminte, accesorii, lenjerie intimă și șosete.
Moștenirea de brand TOMMY HILFIGER este strâns legată de figuri emblematice din cultura pop și sport. În anii 90 Hilfiger a făcut pionierat îmbinând moda și celebritatea, fiind unul dintre primii designeri care au îmbrăcat tineri artiști precum Aaliyah, Mark Ronson și Usher și a prezentat muzicieni precum David Bowie și Beyoncé în campaniile sale publicitare.
Tommy Hilfiger are de asemenea un istoric cu Formula 1, anunțând recent un parteneriat strategic pe mai mulți ani, în calitate de Partener oficial pentru îmbrăcăminte cu Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Brandul a sponsorizat anterior echipa Lotus Formula 1 din 1991 până în 1994 și a fost primul brand non-auto care a sponsorizat echipa de Formula 1 Ferrari, incluzând uniformele create de designer însuși, în 1998.
„De prima dată când am asistat la o cursă de Formula 1, am fost fascinat de lumea sporturilor cu motoare,’ a declarat Tommy Hilfiger. „Să reintru în arenă împreună cu campionii mondiali, Mercedes-AMG Petronas Motorsport și echipa lor, este un mod incredibil de a îmbina moda și Formula 1. Recunosc pasiunea, spiritul și imboldul pe care echipa Mercedes-AMG Petronas Motorsport le investește în fiecare cursă. Tocmai aceste calități, pe care le împărtășim, mă entuziasmează în parteneriatul nostru pentru sezonul următor.’
Pe parcursul parteneriatului de lungă durată, TOMMY HILFIGER va fi Partenerul Oficial pentru Îmbrăcăminte, oferind echipei ținutele office pentru mai mult de 1500 de persoane care formează echipa Mercedes-AMG Petronas Motorsport. Logo-ul TOMMY HILFIGER va fi amplasat atât pe mașinile din 2018 ale echipei de curse, cât și în interiorul garajului Mercedes-AMG Petronas Motorsport și pe alte accesorii de pe marginea pistei.