CONCURS VOLANUL DE AUR – Trofeul Ligii Campionilor

vezi galeria foto
Volanul de Aur este cea mai importanta competitie de profil auto din Europa. La ea participa cititorii celor 28 editii europene ale Auto Bild, care aleg masinile finaliste. Acestea sunt evaluate de un juriu de experti, ziaristi, staruri si piloti de curse, care stabilesc ordinea finala.

Volanul de Aur este cea mai complexa competitie auto de profil din Europa. Alegerea celor mai bune masini ale anului implica mai multe etape. La „Volanul de Aur” nu voteaza doar cititorii ca la „Best Cars', organizat de auto motor und sport si nu voteaza doar ziaristii de specialitate, ca la „Masina anului din Europa'. Din acest motiv, gradul de obiectivitate al competitiei Volanul de Aur este mult mai ridicat.


Participa la acest concurs si ai sansa de a castiga un premiu constand intrun televizor Samsung LED in valoare de 8.300 lei:

O 'noua specie' de televizoare cu ecran plat: Samsung LED

Televizoarele Samsung LED marcheaza o noua etapa a tehnologiei, menita sa revolutioneze modul in care utilizatorii interactioneaza cu televizorul.
Astfel, cu noua linie LED high definition, seriile 8000, 7000 si 6000, Samsung reinventeaza eleganta si performantele specifice unui televizor premium. Aceste televizoare de ultima generatie folosesc tehnologia LED ca sursa primara, oferind imagini cum nu ai mai vazut pana acum, culori mai intense, un contrast mai puternic si un design ultra slim. Alaturi de un consum redus de energie, inovatiile si caracteristicile de top ale noului Samsung LED permit adaptarea acestor televizoare la cerintele tale, atunci cand vine vorba de filme, jocuri, show-uri TV si alte aplicatii multimedia.


Va prezentam in continuare regulile competitiei:

1. La Volanul de Aur participa numai noutatile din anul respectiv pe plan european. Daca o masina nu se vinde in Romania, nu inseamna ca ea nu poate participa, atat timp cat se vinde in alte tari din Europa. Nu sunt acceptate facelifturi, motorizari noi sau caroserii noi, ci doar modelele absolut noi. De exemplu, Dacia Sandero Stepway nu participa pentru ca este o derivata din Sandero.

2. Masinile sunt impartite pe mai multe clase. Este vorba de clasele standard mini, mica, compacta, medie, mare, lux. Daca nu sunt noutati suficiente in anumite clase intr-un an, se contopesc doua clase intr-una. De asemenea, pe langa clasele standard pot aparea in fiecare an clase nisa (cabrio, SUV, van, coupe) daca exista suficiente modele noi. In acest an va exista o clasa speciala dedicata vanurilor, care include sase noi modele.


3. Cititorii din fiecare tara acorda votul lor pe baza preferintelor. Fiecare cititor alege o masina preferata la fiecare clasa. Pe baza votului cititorilor romani se aleg masinile castigatoare pe plan national.


4. Voturile cititorilor din toate tarile europene se cumuleaza si rezulta un clasament pe Europa. Primele 5 masini la fiecare clasa se califica in finala mare. Nu este obligatoriu ca o masina invingatoare intr-o tara sa intre automat in finala. In finala intra masinile care au adunat cele mai multe voturi in Europa.

5. Finala are loc la inceputul lunii octombrie pe poligonul de teste de la Balocco, Italia. Aici masinile vor fi evaluate de un juriu larg care cuprinde: ingineri, piloti de curse (anul acesta vor participa printre altii celebrii Mika Hakkinen si Mathias Ekstrom), celebritati si redactorii sefi de la editiile europene ale Auto Bild. Acest juriu desemneaza invingatorii la fiecare clasa. Tehnicienii evalueaza emisiile, nivelul de siguranta, raportul pret/calitate. Pilotii de curse evalueaza motorul, trenul de rulare, directia, franele, cutia de viteze. Starurile se pronunta asupra designului, spatiului interior, confortului si ergonomiei. Iar redactorii sefi au cea mai grea sarcina, de a judeca masinile la toate criteriile de mai sus.


6. Exista o singura exceptie: juriul de specialitate nu va testa si masinile din clasa speciala. Clasamentul acestora va fi stabilit exclusiv pe baza votului centralizat al cititorilor.

7. Separat de cele cinci categorii de masini mai exista doua premii: premiul pentru mediu si personalitatea auto a anului.

8. Premiul pentru mediu poate fi obtinut de o masina (ex Toyota Prius, Honda Insight) sau de o inovatie in domeniu (ex. Efficient Dynamics, pneuri care economisesc energie). Daca o masina participa la aceasta categorie, nu poate participa si in clasele standard. Lista cu participantii la categoria pentru mediu va fi prezentata intr-un numar viitor.


9. Personalitatea anului nu implica votul cititorilor, aceasta fiind aleasa de Casele de Editura.

Atentie: Participantii la concursul Volanul de Aur se supun regulamentului general. Premiul oferit in cadrul acestui concurs este un televizor cu ecran plat Samsung LED in valoare de 8.300 lei, acesta se va acorda unei singure persoane prin tragere la sorti din baza de date a participantilor la concurs care respecta regulamentul general, care vor vota o masina in toate clasele prezentate si in conditiile in care castigatorul se obliga sa vina la sediul redactiei revistei AUTO BILD din Bucuresti pentru ridicarea premiului.
Data limita de votare: 15 septembrie

Concursul VOLANUL DE AUR – Trofeul Ligii Campionilor s-a incheiat.
Castigatorul concursului este Ovidiu Besoiu din Bucuresti.

CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE