Acest sistem este cunoscut in principiu, dar Mazda a venit cu o inovatie. Sistemul „i-stop' din Mazda3 2.0 DISI este nou si determina pornirea motorului in principal prin injectarea carburantului in camera de ardere si aprinderea amestecului prin intermediul bujiei. Spre deosebire de sistemele start-stop conventionale, care folosesc exclusiv demarorul electric pentru pornirea motorului, Mazda este pusa in miscare nu doar prin intermediul demarorului, ci in special prin forta acceleratiei. Avantajul: pornirea este mai rapida si mai silentioasa. Impreuna cu modificarile aerodinamice, s-a putut reduce consumul total fata de fosta Mazda3 cu aproape 14%, la 6,8 l/100 km.
,
Auto Bild Romania
in Volanul verde
11 – Mazda
Sistem automat start-stop
-
Articole similare
-
CONCURS VOLANUL VERDE
Competitia Volanul de Aur are si o sectiune speciala - Volanul Verde, la care participa…
-
1 – Audi
Computer de bord inteligent
-
2 – Beru
Bujii inteligente BERU PSG
-
3 – BMW
Cutia automata cu 8 trepte
-
4 – Continental
Pneuri pentru utilitare