Interviu Diana Ionescu: The bold and the beautiful

vezi galeria foto

Să ai în CV ca referință că ai fost Marketing Manager la Burj Khalifa este într-adevăr o performanță. Când o asculți pe Diana, ai impresia că ți se ordonează sinapsele și că neuronii îți trec instant la un nivel superior de performanță. Diana este clară, determinată, îndrăzneață și foarte rapidă în reacții. Diana scanează atât o situație, cât și o persoană, aproape instant, iar poziționarea ei după analiza făcută este impecabilă. În același timp, are și o valență spirituală care îi completează partea pragmatică.


Text: Cornelia Rotaru

Una din aspirațiile ei este să poată susține tineri curajoși pentru a-și construi cariere de succes. Mă gândesc că un mentorat cu Diana ar fi foarte challenging și poate că ar fi considerat dur de noile generații de tineri. Însă, acei tineri care vor avea curajul să o abordeze și care vor absolvi’ mentoratul vor avea cu siguranță ceva de spus profesional!

Cum ai ajuns din București în Dubai și de ce ai ales să locuiești în Dubai? Te-a ajutat faptul că ești româncă în vreun fel? Te-a ajutat faptul că ai parcurs sistemul de învățământ românesc? Cum sunt percepuți românii în Middle East?


Din copilărie aveam o dorință arzătoare de a vedea locuri noi, de a pleca spre locuri necunoscute, de a diversifica mediul în care mă desfășuram. Visam mult cu ochii deschiși, îmi imaginam locuri și situații. După revoluție, dorințele și visurile mele au început să fie susținute, amplificate și inspirate de vacanțele de vară petrecute an de an la bunici, în Germania și de călătoriile prin Europa.
Această expunere la o lume complet diferită de ceea ce reprezenta România în anii ‘90 a avut un impact foarte mare asupra dezvoltării mele culturale, intelectuale și emoționale, reflectându-se asupra aspirațiilor și ambițiilor în ceea ce privea viitorul. Astfel am crescut cu marea convingere și sentimentul că viața mea se va desfășura pe alte meleaguri.


Cred că Dubaiul s-a întâmplat… pentru că trebuia să se întâmple. Probabil că am manifestat această experiență în nenumăratele clipe de visare, în paginile jurnalelor pe care le umpleam cu tot felul de fantezii, visuri și proiecții de-a lungul adolescenței mele. Visurile mele se întâmplau pe tărâmuri exotice și calde, cu palmieri și nisipuri albe fine. Și într-o zi… s-a ivit această șansă. În 2005 mi s-a oferit un loc de muncă la Dubai, pe care l-am acceptat fără să stau pe gânduri. În ciuda tuturor părerilor celor din jur, însă încurajată și susținută de părinți și de șeful meu de la vremea respectivă, am plecat spre meleaguri orientale. Nu aveam nimic de pierdut, oportunitatea venise la momentul potrivit. Terminasem facultatea, eram destul de matură și eram în căutare de aventură (lol), îmi doream să descopăr lumea, să o explorez.


Sistemul de învățământ de care am beneficiat eu și generația mea a fost un sistem foarte bun, din punctul meu de vedere, cu foarte multă informație, cu respect și disciplină multă. Poate la timpul respectiv l-am considerat greu, exagerat, mult prea strict, însă acum sunt recunoscătoare pentru varietatea de informații care mi s-a pus la dispoziție. Însă formarea unui om se face pe fondul unei colaborări armonioase între educația de acasă, sistemul de învățământ, aspirațiile și abilitățile individuale de a selecta și utiliza ce este constructiv. Pentru mine, toate acestea au reprezentat baza solidă, fundația pe care mi-am construit viața.


Îmi place să cred că românii educați, muncitori și serioși sunt respectați și acceptați în orice colț de lume. În Middle East, românii sunt percepuți ca fiind extrem de inteligenți, loiali, experți profesional și cu o mare putere de adaptare. Sunt mulți români în această regiune cu joburi și cariere de apreciat, oameni excepționali, respectați și apreciați de companii mari. Îmi pare rău că nu sunt mai vizibili și mai promovați, că poveștile lor de viață nu sunt expuse publicului din România. Cred că toți românii de succes pot fi o sursă de inspirație și de motivație, mai ales pentru tinerii din România.


Ce reprezintă Dubaiul pentru tine acum? Cum s-a modificat percepția ta asupra lui de când ai ajuns aici până în prezent? Este Dubaiul „acasă’ pentru tine, comparativ cu Bucureștiul?

Middle East, și în mod special Dubai, este locul în care m-am maturizat profesional și spiritual, locul care m-a pus la multe încercări, toate menite a mă ajuta să evoluez, să mă dezvolt în toate di-
recțiile. Când am pășit prima dată pe tărâmuri orientale, am trăit o paletă de sentimente și emoții unice, greu de exprimat în cuvinte.
Intrasem cu pași îndrăzneți într-o lume complet nouă, o lume unde nimic nu era familiar, o lume care mă obliga să ies din zona mea de confort. Nu a fost ușor la început, dar am avut determinarea și ambiția să nu renunț. Mă simțeam datoare mie, trebuia să îmi demonstrez că pot face față oricărei situații, inclusiv aceea de a mă aventura și a reuși într-o lume care la momentul respectiv nu se bucura de expunerea din prezent, o lume neînțeleasă, nedescoperiată și chiar judecată. Și mă bucur că am avut înțelepciunea de a rămâne. Dubaiul a devenit acasă pentru că este locul în care eu am ales să trăiesc de plăcere, locul care îmi oferă un stil de viață și un confort așa cum îmi doresc.

M-am născut și am crescut în București. Oriunde aș trăi în viața asta, Bucureștiul va fi mereu acasă. Deși de ani buni trăiesc pe alte meleaguri, reîntoarcerea acasă este mereu o bucurie. Am o relație specială cu orașul, pășesc cu nostalgie și plăcere pe străzile din București; sunt străzile copilăriei, adolescenței și studenției mele, sunt străzile pe care am construit amintiri memorabile, unde am simțit primii fiori ai dragostei, unde am sărit coarda, unde am învățat să patinez, unde am dezvoltat prietenii pe viață. Și, pe lângă asta, mama mea trăiește în București, nu am cum să nu mă întorc acasă cu drag.

Dubaiul este un loc unde se întâlnesc multe naționalități și culturi. Cum percepi expunerea la așa o diversitate culturală? Cum ai integrat această expunere în tine, după ce te-ai mutat în Dubai, venind din București?

Expunerea la un mediu multicultural, divers, îți dezvoltă involuntar modul de a gândi. Accesul ușor și natural la oameni de diferite culturi, la poveștile lor, la ideologiile și tradițiile lor îți oferă o altă perspectivă asupra vieții.
Diversitatea culturală este o lecție de viață incredibilă și are un aport excepțional la ceea ce numim școala vieții. Pe mine m-a ajutat să realizez cât de mică sunt în lumea asta mare, cât de puțină experiență de viață am comparativ cu alții, cât de puțin am văzut și cât de puțin știu. Am învățat de la fiecare om pe care l-am întâlnit, de la fiecare interacțiune pe care am avut-o, de la fiecare clipă pe care am petrecut-o în compania lor și cu mândrie am să spun că sunt un om bogat, posed bogății spirituale și cunoștințe de o valoare inestimabilă.

Povestește-ne despre parcursul tău profesional în Dubai, care au fost provocările? Este Dubaiul un loc competitiv din acest punct de vedere?

Parcursul meu profesional a fost unul frumos, ascendent, cu multe provocări și momente delicate, dar și cu multe satisfacții. Am ales o meserie dinamică, ce necesită foarte multă creativitate și spirit artistic, dar și foarte multă precizie și logică și, de asemenea, o putere de adaptabilitate și înțelegere extraordinară. Domeniul de Marketing și PR pare adesea glamorous din exterior, însă în spate se ascund multe ore de muncă, nopți nedormite, planificare riguroasă, reacție rapidă de decizie, coordonare de echipe diverse, cu multe naționalități, moduri diferite de a lucra, percepții și abordări diferite. Și toate astea pe o piață unde competiția este acerbă, neiertătoare.

Am absolvit Academia de Studii Economice, Facultatea de Comerț, specializarea Marketing. Am lucrat în televiziune, multinaționale, agenție de publicitate, însă cei mai mulți ani i-am petrecut în domeniul hotelier, unde m-am specializat în marketing și comunicare pentru luxury travel. Am avut șansa să lucrez pentru companii mari, ca Hilton, InterContinental Group, Shangri-la, Dusit, Accor și The Address Hotels and Resorts, companii unde am învățat ce înseamnă serviciul personalizat, cum ajungi de la ordinar la extraordinar, cum creezi momente memorabile în viața cuiva, ce înseamnă discreție, confidențialitate și diplomație, ce înseamnă a fi într-adevăr o persoană importantă și cum să manageriezi comunicarea în tot felul de situații de criză, de la criza economică la cea politică, de management, până la incendii, sinucideri etc.

Am ieșit din domeniul hotelier în 2016, când o întâmplare nefericită a făcut ca hotelul la care lucram să ardă chiar în noaptea de revelion. A fost o experiență copleșitoare și traumatizantă, din care am învățat foarte multe. În cele 48 de ore pe care le-am petrecut coordonând și manageriind activitățile pe domeniul meu, am înțeles foarte mult despre psihologia umană, transformările prin care trec oamenii de la o oră la alta, ce înseamnă o planificare bună, o viteză mare de reacție, luarea de decizii rapide, importanța comunicării, transparența, tonul comunicării, mesajele transmise astfel încât să se evite panica. Aș putea umple pagini întregi cu tot ce am învățat în acea noapte.

Compania la care lucram atunci are un portofoliu bogat de instituții renumite, cum ar fi Dubai Mall, Burj Khalifa, Address Hotels and Resorts, etc. Deoarece hotelul a fost sever afectat de incendiu, s-a luat decizia ca angajații să fie transferați la alte divizii. Mie mi s-a oferit rolul de Marketing & PR Manager la Burj Khalifa, cel mai înalt turn din lume. Astfel am ieșit din domeniul hotelier și am intrat în cel de entertainment/ real estate/ properties. Această oportunitate m-a expus unor proiecte fabuloase. Am fost implicată în proiecte fascinante, de la organizarea Anului Nou la Burj Khalifa, cu tot ce înseamnă artificii, presă, VIP, proiecții de campanii pe Burj Khalifa, la evenimente de fashion, anunțarea celui de-al doilea turn (mai înalt ca Burj Khalifa), întâlniri cu echipe de producție cinematografică de la Hollywood, transmisiuni directe pentru CNN, documentare pentru Discovery și National Geographic și multe altele.
După ceva timp, viața mi-a oferit o nouă oportunitate, să fiu parte din conducerea uneia din agențiile de PR și Comunicare de succes, unde am avut șansa să lucrez cu unele dintre cele mai mari și de prestigiu companii din lume.

Manageriam patru divizii și un portofoliu variat de clienți, de la tourism boards la lanțuri hoteliere de lux, celebrity chefs, fashion designers, real estate, properties, case de bijuterii renumite, etc.
Acum mă bucur de privilegiul de a-mi fi propriul meu șef. Am un portofoliu mic și puternic de clienți cu care îmi face o deosebită plăcere să lucrez.

Care au fost high-points din punct de vedere profesional? Dar low-points? Care au fost lecțiile pe care ți le-ai însușit?

Am avut parte de multe high-points de-a lungul anilor. Dar acest succes a fost clădit cu muncă multă, perseverență, determinare, etică profesională, curaj și o oarecare nebunie (lol).
Provocările nu mă sperie, din contră, necunoscutul mă fascinează, îmi oferă o adrenalină care se transformă în energie și mă ajută să ajung la performanță.
Așa cum am menționat în rândurile de mai sus, paginile acestei reviste nu vor fi suficiente să vorbesc despre toate lecțiile pe care le-am învățat de la oameni, de la locurile de muncă, din experiențele altora, din experiențele mele, din situații în care am fost implicată sau la care am fost doar un spectator, din multiplele călătorii pe care le-am făcut, din locurile pe care
le-am vizitat, din cărțile pe care le-am citit… Fiecare zi este o lecție.

Adesea se promovează ideea despre Dubai cum că ar fi un oraș total artificial. Ce părere ai despre acest lucru?

Fiecare om se naște cu o anumită percepție, își formează opiniile în funcție de capacitățile intelectuale, educație, experiență, preferințele personale. Celor care vizitează Dubaiul și se întorc cu această concluzie le doresc vacanțe plăcute în alte destinații, lumea este mare și merită descoperită.
Celor care nu au vizitat încă Dubaiul le recomand să vină cu o minte deschisă, să se documenteze înainte de călătorie, să includă în itinerarul lor cât mai multe activități și apoi să își formeze propria lor opinie.

Emiratele Arabe nu reprezintă locul perfect, așa cum nici un alt loc nu este, însă este altceva, o uniune de teritorii de la care poți învăța multe, care te îndeamnă să îți pui multe întrebări, să conștientizezi situații și poate să te întorci puțin mai deștept.

Sunt multe lecții de învățat; că, de exemplu, poți învăța să apreciezi relieful variat, pădurile, lacurile și toate frumusețile naturale pe care le are România. UAE/ Dubai nu a avut acest privilegiu și de aceea muncesc mult și cu cheltuială imensă să creeze grădini feerice, spații verzi și parcuri largi recreaționale, transformând deșertul în paradis.

Temperaturile ridicate din timpul verii reprezintă o provoare extraordinară pentru cei din domeniul construcțiilor. Tehnologia folosită, modul de organizare și disciplina fac ca infrastructura orașului să fie una solidă. Aici, autostrăzile nu crapă din cauza căldurii și nici vara nu ia prin surprindere nici unul din cele șapte state arabe. Solul nisipos nefavorabil agriculturii i-a făcut dependenți de importurile de fructe și legume. Însă în ultimii ani au dezvoltat agricultura climatică inteligentă, investind în ferme verticale, reușind să pună la dispoziția populației produse proaspete, organice, la jumătate de preț față de cele importate. Și exemplele pot continua.

Încă o idee despre Dubai este și aceea că este un loc unde vin româncele pentru a-și găsi „șeici’ bogați. În presa din România au tot apărut povești în acest sens. Cum se vede prin prisma ta acest fapt?

Femeile române vin la Dubai, așa cum vin și femeile de pe alte meleaguri. Eu nu știu să îți spun motivul pentru care vine fiecare femeie la Dubai. Româncele pe care le cunosc eu au venit fie pentru că și-au urmat soții care lucrau aici, fie pentru că li s-au oferit joburi în care se cereau experți în anumite domenii, cum ar fi oil and gas, hospitality, IT, medical.
Eu până acum nu am întâlnit nici o româncă măritată cu vreun șeic și nici nu am auzit vreun șeic în căutare de românce. Cred că astea sunt mituri și povești siropoase scrise de un anume tip de presă pentru un anumit target de audiență.

Eu mă bucur nespus de mult să văd că există și publicații cum sunteți voi care nu se sfiesc a promova și vorbi despre femei frumoase care nu caută șeici la Dubai, însă caută să evolueze, să se dezvolte profesional și spiritual și reușesc să construiască cariere de succes, să se afirme în afara țării, devenind astfel ambasadori ai României, promovând cultura, talentul și educația.

Care este drive-ul tău? Ce te motivează? Ce te face să te trezești dimineața și să ai acel sentiment că abia aștepți să… trăiești, să faci?

Pasiunea pentru meseria pe care am ales-o. Satisfacțiile profesionale și financiare pe care le obțin în urma multelor ore pe care le petrec citind, cercetând, analizând, concluzionând, astfel încât să pot propune clienților strategii de marketing și comunicare de succes, corespunzătoare obiectivelor de business.
Plăcerea imensă pe care o simt când văd succesul echipelor pe care le-am manageriat de-a lungul anilor sau a businessurilor pe care le-am lansat sau promovat.
Respectul și aprecierea de care mă bucur în mediul în care profesez. Toate acestea mă motivează.

Trăiești viața visurilor tale? Ce anume crezi că îți mai lipsește?

Nu îmi lipsește nimic. Trăiesc viața pe care am ales să o trăiesc, la care am visat. Sunt recunoscătoare pentru tot ce am realizat, am învățat și am acumulat până acum.
Nu sunt omul care se complace într-o situație neplăcută. Dacă ceva mă nemulțumește și îmi creează disconfort sau neplăcere, elimin acel lucru din viața mea. Nu mă înțelege greșit, am și eu clipe în viață în care lucrurile nu ies așa cum aș vrea, mă confrunt și eu cu momente de slăbiciune, dezamăgire, însă am învățat să îmbrățișez viața cu bune și cu rele și să mă concentrez mai mult pe cele bune.

Ce anume faci pentru plăcerea și sufletul tău aici? Ce locuri iubești și de ce? Ce arome, momente?

Fac tot ce visez, ce simt, ce îmi doresc în funcție de starea de spirit, de timp și de resursele disponibile. Călătoresc, mă plimb pe plajă, privesc asfințituri, merg la spa, dansez, schiez, patinez, înot, fac box, merg la film, la operă, la concerte, socializez, iubesc. Fac tot ce face un om normal.
Sunt foarte multe locuri frumoase în lumea asta mare, multe le-am văzut și mai multe mi-ar plăcea să le văd, și probabil de foarte multe nici nu știu că există. Nu am locuri preferate, evit să merg de mai multe ori în același loc, pentru că, așa cum am menționat, îmi plac lucrurile și experiențele noi. Nu îmi place rutina și nici nu cred în obișnuință.
Îmi plac foarte tare asfințiturile. Telefonul meu e plin de poze cu apusuri de soare. Mi se pare că soarele pune în scenă un spectacol inedit… în fiecare zi, același protagonist, însă cu o nouă interpretare. Trezește în mine tot felul de trăiri și gânduri, mă inspiră și mă fascinează.

Ce mașină conduci și de ce ai ales-o?

Conduc Mercedes SLK, AMG de culoare albă, cabrio. Am ales acest model pentru că mă reprezintă și are un sistem excelent de sonorizare. Sistemul de sonorizare este un element-cheie pentru mine. Am crescut în mașini al căror sistem era în permanență modificat de către tatăl meu, radio, boxe, amplificatoare de sunet…
Este o mașină elegantă, dar sporty, temperamentală când trebuie, cu o personalitate aparte, îmi oferă stabilitate și siguranță. Mă bucur, de asemenea, și de diversitatea dată de posibilitatea decapotării. Primăvara și iarna mă bucur din plin de această opțiune. Având în vedere că are două locuri, îmi place să o descriu ca fiind o mașină selectivă, care filtrează cu diplomație pasagerii (lol).

Ce sentiment ai la volan? Conduci de nevoie sau de plăcere?

Trăiesc într-un loc unde automobilul este o necesitate. Distanțele lungi, natura profesiei și stilul de viață mă obligă să am o mașină. Însă pentru mine, condusul reprezintă o mare plăcere, un mijloc de relaxare. Am făcut școala de șoferi înainte să împlinesc 18 ani și permisul l-am luat imediat ce am avut dreptul să dau examen.
În spatele volanului îmi vin cele mai bune idei, soluții la diversele provocări cu care mă întâlnesc în viața cotidiană, întrebări sau răspunsuri la întrebări, planuri de viitor, de vacanță, etc. și toate astea pe un fond muzical variat și cu mulți decibeli.

Care este outfitul tău preferat și de ce?

Nu am un outfit preferat și nici nu sunt o victimă a modei, îmi plac toate lucrurile din garderoba mea. Sunt cameleonică, îmi place varietatea, mix and match, trec cu ușurință de la stilul clasic la cel avangardist, în funcție de ocazie, locație și, cel mai important, starea de spirit. Îmi place să combin stilul elegant cu stilul sportiv. Lucrând în Marketing și PR, necesită o garderobă complexă, de la costume business la lucruri confortabile, rochii de seară și cocteil. De asemenea, necesită și o oarecare deprindere în a combina piesele și a accesoriza astfel încât ținutele să fie transformate cu ușurință din ținută de zi în una de seară. Cu aceeași ușurință trec și de la stiletto la flats. Nu am nici un fel de problemă cu statul pe tocuri 12 ore.

Ce anume înseamnă pentru tine să fii femeie și cum îți exprimi feminitatea?

În opinia mea, femeia reprezintă frumusețea absolută, cu mult mai multe calități decât defecte, cu puține slăbiciuni și multe puncte forte. Nu am să mă aventurez în alte metafore și descrieri poetice. Cred că feminitatea este subiectivă și o treabă de percepție. Pentru unii, feminitatea este exprimată prin gesturi, tonul vocii, modul în care o femeie se îmbracă, modul în care se exprimă. Pentru mine, feminitatea este a state of mind.

Care este your ultimate dream? Cum ai dori să îți obții nemurirea, ce anume dorești să lași în urma ta?

My ultimate dream este să văd cât mai mult din lumea asta mare, frumoasă și spectaculoasă, să trăiesc cât mai multe momente de fericire, să ajut cât mai
mulți tineri la început de drum să construiască și cariere de succes, să creez multe lucruri inovatoare și frumoase și să am un impact în viața tuturor celor care mă cunosc la un moment dat.
În ceea ce privește nemurirea, aștept tehnologia care să ne facă nemuritori. Sper să apară mai repede și să mă prindă la o vârstă tânără (lol).

Ce proiecte interesante se dezvoltă în prezent în Dubai și care ți-au atras atenția?

Toate proiectele care se dezvoltă în Dubai sunt spectaculoase și merită toată atenția. Sunt adevărate surse de inspirație și ambiție. Nimic nu se face la întâmplare aici. Totul este bine planificat din timp și face parte din planul de diversificare a economiei.

Cu puțin timp în urmă, guvernul a lansat viziunea pe următorii 50 de ani, o strategie demnă de admirat din partea conducătorilor. Este o viziune prin care s-au anunțat planurile pentru următorii 50 de ani, astfel încât să stimuleze investițiile în diverse sectoare, ceea ce înseamnă atragerea de capital financiar și uman.
Dar nu este vorba numai de Dubai, la nivel federal sunt foarte multe proiecte în curs de dezvoltare. Unul din cele mai spectaculoase proiecte care s-au lansat de curând în Dubai este Muzeul viitorului. Un must see pentru toți cei care vizitează. Urmează un resort în formă de lună, Guggenheim în Abu Dhabi; Abraham House, un complex spiritual format dintr-o moschee, o biserică și o sinagogă.

Ești expert în marketing. Ce părere ai despre destination marketing pus în aplicare în Middle East, dar cu precădere în Dubai?

Destination marketing a devenit un termen din ce în ce mai utilizat, aplicat la nivel macro, cât și micro. Guvernele țărilor care se bazează pe turism sunt mult mai active și implicate în astfel de strategii. Dubaiul, din punctul meu de vedere, deși nu a fost deschizător de drumuri în acest aspect, a reușit să creeze destination marketing campaigns, care s-au bucurat de o vizibilitate și o expunere deosebite. Însă trebuie subliniat că se ajunge la performanță numai în urma unei colaborări strânse între toate instituțiile țării și sectorul privat. În cazul Dubaiului, coordonatorul principal a fost Ministerul Turismului.

În cazul Arabiei Saudite, tacticile sunt puțin diferite. Datorită imaginii de țară, guvernul a ales să dezvolte campanii de promovare a destinației prin expunerea individuală a unor gigaproiecte. Și exemplele sunt nenumărate… Mi-aș dori ca România să adopte o astfel de strategie.

Care sunt megatrendurile pe care le vezi în 2022, după 2 ani de coronavirus și după toată tensiunea mondială actuală? Cum ar putea beneficia de aceste trenduri atât Dubaiul, cât și România?

Digital și metaverse. Eu personal le găsesc pe ambele triste. Observ o tendință de a duce lucrurile la extrem și atunci orice invenție devine nocivă. Sper ca metaverse să rămâne doar o opțiune valabilă atunci când alte soluții nu există. Din punctul meu de vedere încurajează societatea la a trăi în universuri paralele, o lume ireală, lipsită de emoții și lucruri tangibile.
Cred, de asemenea, că tehnologia blockchain va continua să fie un trend, însă nu neapărat în direcția cripto și alte monede digitale. Cred că se va găsi o altă utilizare a tehnologiei.
Dubaiul deja beneficiază de aceste trenduri. Au lansat tot felul de campanii de imagine pe aceste teme, deocamdată au ieșit cu teasers. Implementarea va urma. Cred că România ar trebui să lanseze niște campanii de promovare a țării, folosind tot felul de tehnici inovative sau poate chiar să pornească niște trenduri, că specialiști români sunt în toată lumea și cu siguranță și în România.

Cum a fost perioada pandemiei în Dubai? Te-ai simțit în siguranță?

A fost ca peste tot în lume, cu restricții multe și ferme, cu pedepse drastice. Fiind o țară mică, a fost mai ușor de manageriat, însă putea să fie haotic dacă lucrurile nu erau ținute sub control. Cheia succesului a fost disciplina. S-a aplicat în toate domeniile de activitate, de la guvern la sistemul public și la cel privat. Și nimeni nu a chestionat vreo decizie, populația a urmat directivele. Liderii și-au făcut treaba cu determinare, încredere și au comunicat în așa fel încât au inspirat încredere, fără a crea panică.
Dar trebuie să menționez că infrastructura solidă pe care au creat-o în ultimii ani a jucat un rol semnificativ. Accesul la informație, la produse și servicii este foarte ușor aici. Societatea a dezvoltat și a deprins un anume comportament și mod de a trăi care s-a dezvoltat înainte de Covid și care probabil s-a rodat, perfecționat și maturizat în perioada Covid.


INTENȚII

Viitoarea carte?
Dangerous personalities by Joe Navarro.

Viitorul curs?
Comunicarea în campaniile prezidențiale.

Viitorul outfit?
Rămâne de văzut.

Viitorul proiect?
Colaborarea cu o revistă din România 🙂

 

ÎNTREBĂRI FULGER

Stiletto sau flats?
Stiletto și trainers.

Rock-ish sau girl-ish?
Rock-ish.

French manicure sau roșii ca focul?
Ambele și black.

Yoga sau Box?
Box.

Răsărit sau asfințit?
Asfințit.

Dur sau soft
Depinde…. La ce ne referim? Lol

Locul perfect pentru vacan]a de vis?
Orice loc nou, nu îmi place să merg în aceleași locuri.

Locul unde ți-ai dori să locuiești?
Deja locuiesc unde îmi doresc. După Dubai, probabil Monaco.

Dream job?
Director of US National Intelligence sau Head of Mossad.

Designerul de fashion favorit?
Nu am unul favorit, dar îmi plac mult YSL și Tom Ford.

CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE