Când ai început colaborarea cu publisher-ul Audiență Generală AG SRL și cum a fost parcursul până acum? La ce proiecte interesante ai participat, ce anume ai învățat, cum crezi că experiența aceasta te-a îmbogățit?
Am început colaborarea cu Audiență Ge-nerală în calitate de client, în primăvara anului 2013. Un an mai târziu am făcut un switch de cealaltă parte și am preluat funcția de Marketing Manager. De atunci și până acum am construit împreună publicații, conferinț e și expoziții în sectorul de construcții – ROBUILD Conference & Exhibition. Mai mult, am pus bazele primei reviste de tehnologii de foraj orizontal dirijat – Trenchless Romania și ale singurului eveniment de profil din România și Europa de Est – Trenchless Romania Conference & Exhibition. Parcursul de până acum m-a învățat că trebuie să îți urmezi instinctul și să îl dublezi cu multă muncă și perseverență.
Din ianuarie 2021 faci parte și din familia globală AUTO BILD, cel mai mare brand multimedia din lume, adresat tuturor pasionaților de au-tomobile. Cum a fost această experiență până acum pentru tine?
Mi-am dorit mereu să facem un pas în afara zonei noastre de confort, și aici mă refer la activitatea principală a publisher-ului Audiență Generală, editare de publicații specializate pentru sectorul de construcții. Toate datele ne recomandau pentru îmbrățișarea altor nișe, astfel că odată ce AUTO BILD România a fost disponibil, am știut că este al nostru, cu atât mai mult cu cât deja eram conectați tangențial cu acest sector. Aveam deja infrastructura creată, a fost nevoie doar să o customizăm pe tiparul AUTO BILD, ceea ce am și făcut. Au trecut deja șapte luni de când edităm lunar AUTO BILD România și lucrurile încep să se contureze frumos. Valul de noutate adus de preluarea publicației face ca rotițele să se învârtă constant în direcții la care nici nu ne gândeam înainte. Genial!
De când ești șofer? Care a fost prima mașină pe care ai condus-o?
Am luat carnetul în anul 2007 imediat după terminarea liceului, urma să plec la facultate și mă gândeam că o să îmi fie extrem de folositor. Prima mașină pe care am condus-o a fost a tatălui, o Dacia 1310 Break. Mi se părea atunci extrem de incomodă, mai ales pentru parcare, însă școala ca învățăcel pe o astfel de mașină a fost mai mult decât utilă.
Care este mașina visurilor, dacă ai putea să ai orice mașină, pe care ai alege-o și de ce (indiferent de preț)?
Nu visez la un supercar sau ceva extravagant. Cum sunt o persoană care pune me-reu siguranța înaintea oricărui aspect estetic, mi-ar plăcea un Volvo XC60. Simt că este mașina care mă reprezintă cel mai bine, foarte bine conturată și în același timp discretă în trafic. Totuși, pentru o experiență de neuitat mi-ar plăcea să conduc o dată în viață un Cadillac Eldorado Biarritz.
Care sunt lecțiile pe care le-ai învățat la volan?
Cred că lecția cea mai importantă pe care am învățat-o la volan a fost să anticipez. Fracțiunile de secundă sunt esențiale când ești la volan, astfel că mereu trebuie să ai în perspectivă ce s-ar putea întâmpla. Mi se pare că o pereche de ochi este deja insuficientă pentru modul în care a evoluat traficul în zilele noastre. Noroc că avem tehnologii ajutătoare, însă nici ele nu sunt infailibile.
Care este outfitul tău preferat și de ce?
Rochie conică și stiletto (tocul minim de 10, orice toc mai mic nu intră în discuție). Este outfitul care mă reprezintă cel mai bine și pentru care optez ori de câte ori am ocazia și este potrivit pentru evenimentul la care merg. Preferința pentru această ținută business-elegantă îmi trădează caracterul perfecționist, îmi place ca totul să fie la dungă, mereu spotless.
Ce anume te motivează să mergi mai departe? Ce anume te face să vibrezi?
Sunt o persoană căreia îi plac foarte mult provocările, prin urmare orice provocare mă face să vibrez. Elementul de noutate adus de provocări mă determină să explorez noi zone și astfel să evoluez constant.
Întrebări fulger
Culoarea preferată? Roșu
Locul perfect pentru vacanța ta de vis? Maldive
Locul perfect unde ți-ar plăcea să locuiești? Paris
Intenții
Viitoarea carte? Inteligența materiei, Dumitru Constantin Dulcan
Viitorul curs? Soluții de reabilitare trenchless pentru Smart Cities
Viitorul outfit pe lista de shopping? Costum de in și sandale
Maria Nae
Marketing Manager AUDIENȚĂ GENERALĂ AG SRL
Skills: Marketing, Teamwork, Project Management
Master: SNSPA – Administrație Europeană
Long time Passions: passionate for luxury
Loves: Surprises