Știm că e aproape imposibil de greu, așa că îți dăm un indiciu: există o relație de „rudenie’ între Bugatti Veyron și mașina-donor pentru acest proiect…
Citește și:
Replică de Nissan Juke-R de vânzare, pentru cine are (atâția) bani s-o cumpere
Ce se află în spatele scenelor faimosului record stabilit de Bugatti Chiron?
Bugatti Chiron, într-o imagine de zeci de milioane (de euro). Cât valorează toate
Noua generație Audi TT, sub semnul întrebării. Modelul ar putea trece prin schimbări majore
Audi TT RS facelift: ce îmbunătățiri a primit
Audi TT, oferit drept recompensă pentru recuperarea unui cățel pierdut
Ce face un Bugatti Veyron să fie ușor de recunoscut pe stradă? Cei peste 1.000 de cai-putere livrați de motorul W16 de 8,0 litri? Prețul de sute de mii (dacă nu chiar milioane) de euro? Niciuna dintre astea nu se văd cu ochiul liber.
Recunoști un Veyron prin formele sale rotunde, prin grila în formă de potcoavă, prin vopseaua duo-tone și, desigur, prin sigla EB. Adică tot ce are și acest Audi TT din 2002, transformat de un japonez care fie urăște de moarte TT-ul, fie iubește nespus legendarul Veyron. Poate amândouă, cine știe.
Ar mai putea fi aduse câteva modificări ici-colo, un pic mai multă atenție acordată detaliilor — spre exemplu, sigla EB să acopere corespunzător sigla Audi de pe butucul roților. Iar aripa longitudinală care leagă plafonul de eleron (plină de abțibilde) nu se regăsește pe modelul original. Iar la interior — o spunem franc! — nu ne-am convins că este un Bugatti Veyron.
Sub capota acestei replici de Veyron stă un motor cu patru cilindri în linie, de 1,8 litri; nu știm puterea exactă a acestei mașini, deci ar putea avea între 150 CP și 225 CP. Sau poate mai mult, dacă s-a umblat și la motor. Asta nu avem de unde să știm.
Dar știm cât cere proprietarul pe ea: 21.095 €. După părerea noastră, cam puțin pentru un Veyron și cam mult pentru un Audi TT din 2002.