Un producător de bere s-a gândit să facă viața mai frumoasă tuturor celor aflați în carantină și a venit cu un serviciu de livrare în cartier.
Citește și:
APIA: Piaţa auto din România a scăzut cu aproape 24%, în primul trimestru
După ce vezi acest video înțelegi ce înseamnă noroc
Cât din Dacia Spring vom vedea în Sandero 2021? Iată cum ni l-am imaginat!
Mini Cooper versiunea simulator: Un vis devenit realitate… virtuală
Acest hibrid Toyota-Renault este de fapt un Porsche. Ghiciți modelul!
Pandemia COVID-19 se apropie, în cifre, de borna 2.000.000 (de cazuri de îmbolnăvire) în întreaga lume, dintre care peste 450.000 sunt cazuri fericite, de recuperare. Totodată, aproape 120.000 de oameni au pierdut lupta cu SARS-Cov-2.
În România, Guvernul a impus o serie de restricții prin care să fie împiedicată transmiterea tumultoasă a virusului în populație, toate având la bază un element comun: distanțarea socială (sau, dacă vreți, carantina). În România, la momentul scrierii acestui articol, erau confirmate 6.633 de cazuri COVID-19, și 318 decese asociate coronavirusului. Totodată, 914 persoane au fost declarate vindecate.
La nivel global, circa 20% din populația planetei (în jur de 1,7 milioane de oameni) sunt în carantină impusă de regimul de conducere local. Asta înseamnă, printre altele, multe ieșiri la bere ratate.
Probabil că la asta s-au gândit cei de la Sanitas Brewing Company, un producător de bere din Colorado (SUA). Aceștia au „dezvoltat’ un serviciu de livrări de bere la domiciliu, diferit față de cele deja existente: aici, mașinile Sanitas merg prin cartiere și împart bere, așa cum odinioară făceau genericele mașini cu înghețată. Toate măsurile de siguranță COVID-19 au fost luate, deci nu trebuie să-ți faci griji decât cu cantitățile.
Cum vi s-ar părea această idee implementată și la noi în țară? Noi credem că ar fi businessul anului.