BMW a expus în cadrul Salonului Auto de la Geneva noul M760Li xDrive, M2 Coupe (premieră europeană), dar și versiunile eco 740e și i8 Protonic Red Edition.
Sub capota lui BMW M760Li se află un motor V12 biturbo de 6,6 litri. Da, ați citit bine. Propulsorul produce 610 CP la 5.500 rpm (noua valoare a puterii a fost comunicată în timpul conferinței de presă de la Geneva) și 800 Nm începând cu 1.500 rpm. Cuplat la cutia Steptronic cu opt rapoarte și cu influențe M Performance, BMW M760Li accelerează de la 0 la 100 km/h în 3,9 secunde, iar viteza maximă se oprește în dreptul valorii de 250 km/h. Dacă optezi pentru pachetul M Driver, atunci limitarea este dusă până la 305 km/h.
BMW M2 Coupe vine în compania motorului cu șase cilindri de 3,0 litri TwinPower Turbo capabil să ofere 370 CP la 6.500 rpm și 465 Nm între 1.400 și 5.560 rpm. Pentru o scurtă perioadă, cuplul motor oferit poate crește până la 500 Nm, mulțumită unei funcții de overboost. Modelul poate fi comandat și în România.
BMW 740e se adresează celor cu spirit civic și ecologic. Modelul producătorului german sosește alături de sistem de propulsie hibrid alcătuit dintr-un propulsor pe benzină cu patru cilindri și un motor electric. În total, ansamblul hibrid promite 326 CP și asigură un sprint de la 0 la 100 km/h în 5,5 sau 5,7 secunde, în funcție de specificația aleasă.
Am păstrat pentru final noul BMW i8 Protonic Red Edition. Versiunea specială a lui i8 ne demonstrează încă o dată că și hibrizii sportivi pot fi personalizați și dezvoltați după bunul plac.