AC Schnitzer se ocupă de BMW X3 M Competition. Câți cai are acum

vezi galeria foto

Nu multă lume ar spune că BMW X3 M Competition nu are suficienți cai-putere. Pentru cei care ar face-o, totuși, AC Schnitzer are o propunere indecentă.


Citește și:

Lowrider: aceasta este cea mai joasă Lada Niva din lume! (VIDEO)

E greu de crezut, dar acesta nu este un Lamborghini Gallardo. Puteți ghici modelul original? (VIDEO)

Acest VW Golf este atât de rapid încât își dă vitezometrul peste cap! (VIDEO)

Tuning Lamborghini semnat de un român! Cât costă kitul aerodinamic

Rușii au (re)inventat janta invizibilă. O fi acesta startul unui nou trend?

Așa cum a promis în trecut, BMW lipește emblema M pe cât mai multe modele din gama sa, un exemplu recent fiind SUV-ul compact X3 M Competition. Desigur, nu este totul atât de simplu: odată cu litera M, mașina primește un munte de putere și un tren de rulare care să pună eficient puterea pe asfalt.


În cazul lui X3 M Competition, motorul L6 de 3,0 litri produce 510 cai-putere și un cuplu de 600 Newtoni-metru, suficient să lanseze mașina de la 0 la 100 km/h în 4,1 secunde, mulțumită în parte și sistemului cu tracțiune integrală M xDrive, care a debutat pe M5. Pachetul include, printre altele, și o suspensie M cu amortizoare controlate electrocnic și un sistem de frânare îmbunătățit.

Atelierul german de tuning AC Schnitzer vine cu o propunere pentru cei pentru care cifrele de mai sus intră în categoria „se putea și mai bine’. După o operație încununată cu succes, BMW X3 M Competition se prezintă acum cu nu mai puțin de 600 de cai-putere la purtător; cuplul a crescut și el până la valoarea de 700 de Newtoni-metru.


Nu știm cum anume influențează asta cifrele de performanță, însă ne îndoim că un X3 M Competition mai puternic ar putea fi totodată mai lent. Pe lângă modificările aduse unității termice, AC Schnitzer a lucrat și la suspensii; garda la sol a mașinii a scăzut cu 20-25 de milimetri prin înlocuirea arcurilor cu unele mai rigide.

CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE