Alfa Romeo a prezentat noile versiuni de (mai multă) performanță Giulia GTA și Giulia GTAm. Ambele sunt pregătite de stradă.
Citește și:
Alfa Romeo Giulia & Stelvio facelift. Ce noutăți aduc modelele italienești
Alfa Romeo Giulia și Stelvio facelift: descoperiți diferențele
De ce nu ar vrea Alfa Romeo să facă un Montreal modern? Iată cum ar putea să arate
Primele imagini cu Alfa Romeo Tonale
Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio doboară record după record în Marea Britanie
După o sesiune de poze-teaser, Alfa Romeo dă publicității primele imagini și informații cu Giula GTA, respectiv GTAm – versiunile cu mai mulți cai-putere și mai puține kilograme ale limuzinei sportive.
Giulia GTA are sub capotă același motor V6 de 2,9 litri, însă care aici produce 540 CP (cu 30 CP mai mult decât în cazul Giuliei QV). Soluțiile tehnologice de reducere a masei au ajutat-o pe Giulia GTA să dea jos 100 de kilograme: acum are 1.520 kg. Nu este, așadar, surpriză că GTA este foarte rapidă: sprintul 0-100 km/h se desfășoară în doar 3,6 secunde.
Din punct de vedere estetic, Giulia GTA se deosebește de celelalte versiuni printr-un design mai agresiv al părții frontale – care acum se bucură de un splitter activ, dezvoltat împreună cu Sauber Engineering. Și partea din spate a primit modificări: evacuarea a fost mutată central, spoilerul spate și eleronul au fost redesenate. Pachetul exterior este completat de un set de jante cu diametru de 20 de inci.
Dacă la exterior primește fibră de carbon, interiorul Giuliei GTA este scăldat în Alcantara. Și, în cazul versiunii GTAm, bancheta din spate este înlocuită de un suport pentru căști. Iar rollbar-ul de deasupra acestuia este totodată și ancoră pentru noile centuri cu prindere în șase puncte. Scaunele față au fost, de asemenea, înlocuite cu unele din fibră de carbon. Cu GTAm, Giulia este mai pregătită ca oricând pentru tururi de circuit, dar este și omologată pentru circulația pe drumurile publice.
Alfa Romeo a menționat că Giulia GTA (și GTAm) va fi produsă în doar 500 de exemplare.
https://www.youtube.com/watch?v=VXxpkyREwl8
Cea mai tare berlina la ora actuală, o demonstrează și timpul obținut pe circuitul de la Nürburgring de varianta QV, cu 7s mai rapidă decât Porsche Panamera, sunt curios ce timp scoate Gtam-ul!