Update: Deși mai sunt doar câteva zile până când Alfa Romeo va prezenta la Frankfurt noua Giulia, italienii au decis că este momentul să ne ofere și o imagine cu interiorul. Din imaginea pregătită de italieni vedem un volan sport în trei spițe îmbrăcat parțial în Alcantara, o consolă centrală fluidă care integrează ecranul sistemului multimedia. În plus, vedem și un număr relativ mic de butoane fizice.
Cu detalii și imagini complete revenim după debutul programat în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.
––––-
31.07.2015
Update: Pentru cei care nu mai au răbdare până la dezvelirea oficială a noii Alfa Romeo Giulia, care va avea loc la Frankfurt, italienii au pregătit un scurt clip video cu sunetul generat de versiunea Quadrifoglio.
––––
9.07.2015
UPDATE: Conform publicației AlVolante, viitoarea Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio a reușit să atingă o viteză maximă de 321 km/h. Performanța a fost realizată pe circuitul de teste de la Nardo. Conform aceleiași surse, modelul producătorului italian a mers deja și pe circuitul de la Nurburgring, urmând ca în perioada următoare să aflăm și timpul obținut pe Iadul Verde.
––––
24.06.2015
Alfa Romeo a prezentat în cursul acestei seri noua Giulia. Modelul vine ca un succesor al lui 159 și promite un duel corect cu granzii Audi A4, BMW Seria 3 și Mercedes-Benz Clasa C.
Versiunea prezentată de italieni în cadrul evenimentului desfășurat la Milano poartă însemnele Quadrifoglio și va reprezenta vârful de gamă. Cu un look demn de o Alfa, modelul italian inspiră eleganță și tradiție din orice unghi l-ai privi.
Motorizarea folosită pe Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio este un V6 bi-turbo de 2,9 litri care produce 510 CP și îi permite modelului italian să accelereze de la 0 la 100 km/h în 3,9 secunde. În standard, modelul producătorului din Cizmă va sosi cu tracțiune spate, însă opțional, clienții vor putea alege și un layout cu tracțiune integrală.
Noua Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio are o distribuție a maselor de 50/50, iar pentru reducerea masei, italienii au folosit aluminiul pentru șasiu, suspensii și frâne. Pentru o manevrabilitate sporită, modelul italian integrează un sistem torque vectoring plus o aerodinamică activă. Astfel, splitter-ul frontal este capabil să se închidă sau deschidă în funcție de situația dată.
Pentru ca reacțiile să fie și mai bune, Alfa Romeo pune la dispoziție patru moduri de rulare: Advanced Efficient, Natural, Dynamic și Racing, ultimul dintre acestea fiind probabil disponibil doar pe versiunea de top.
Noua Alfa Romeo Giulia va fi expusă într-un cadru internațional în timpul Salonului Auto de la Frankfurt, urmând ca debutul comercial să aibă loc la începutul lui 2016.
Alfa Romeo Giulia – Logo nou
Odată cu lansarea modelului Giulia, Alfa Romeo a prezentat și noul său logo. Sigla a fost modernizată, însă elementele clasice au fost păstrate pentru a duce mai departe tradiția Alfa Romeo.