BMW continuă asaltul modelelor hibride și lansează la Geneva noua versiune 740e. Totodată, producătorul german aduce în prim-plan noua divizie iPerformance. Aceasta din urmă va reuni toate modelele hibride ale companiei.
Noua versiune hibridă a lui BMW Seria 7 va fi disponibilă atât în varianta normală, cât și în cea cu ampatament mărit. Indiferent de opțiunea făcută, BMW 740e va sosi alăuri de un sistem de propulsie hibrid alcătuit dintr-un propulsor pe benzină cu patru cilindri și un motor electric. În total, ansamblul hibrid promite 326 CP și asigură un sprint de la 0 la 100 km/h în 5,5 sau 5,7 secunde, în funcție de specificația aleasă.
Pentru că avem în față un hibrid trebuie să amintim și de autonomia în modul electric. În cazul lui 740e aceasta ajunge la 40 de kilometri (740e și 740Le), respectiv 37 de kilometri (740Le xDrive). De asemenea, consumul de carburant pentru prima sută de kilometri se cifrează la 2,1 – 2,3 l/100 de kilometri, iar emisiile de CO2 se opresc în dreptul valorii de 49 g/km.
Prin intermediul butonului eDrive, șoferul poate bloca vehiculul în modul electric. Acesta va funcționa cu emisii 0 până ce bateria se golește sau până ce șoferul face un kickdown.