Rețeta patentată de Renault pentru Dacia, de a vinde mașini corect echipate la un preț foarte mic cu profituri medii, a fost o sursă de inspirație pentru mai mulți contructori. În grupul PSA, ideea de mașină low-cost pentru piețele emergente a dat viață modelelor Peugeot 301 și Citroen C-Elysee, iar acum, ultimul dintre ele, a trecut printr-un facelift.
După mai bine de 400.000 de unități vândute, Citroen C-Elysee a primit o serie de actualizări pentru a fi adus la zi. Printre acestea notăm stopurile cu design 3D care ies mult mai bine în evidență, capacele de 16 inchi cu design modificat și cele două culori noi. La interior, în plus față de oferta generoasă de spațiu, clienții pot avea parte de noi sisteme multimedia, cel mai avansat dintre ele putând fi controlat prin intermediul unui ecran tactil de 7 inchi.
Cu denumirea de Citroen Connect Nav, acesta integrează controlul multi-touch, cu zoom precum la telefoanele mobile inteligente. Ambele sisteme multimedia sunt compatibile cu Apple Car Play și Android Auto.
Gama de motorizări are la bază patru unități, două pe benzină (PureTech 82 și VTi 115) și două diesel (HDi 92 și BlueHDi 100). Producția va fi alocată fabricii din Vigo, Spania, iar vânzările vor debuta în primul trimestru al anului 2017.