Facelift consistent: DS 7 Crossback se transformă în Noul DS7

DS 7 crossback a marcat în 2017 separarea comercială a brandurilor DS și Citroën. Modelul franțuzesc a întruchipat de la început un spirit de avangardă și a fost apreciat pentru interiorul luxos, fiind, printre altele, și mașina oficială utilizată de Președintele Franței. DS 7 Crossback a deschis drumul unor noi inovații, care se regăsesc astăzi pe noul DS 7.

„Noul DS 7 împrumută personalitatea și eleganța formelor existente, la care am adăugat o tușă suplimentară de dinamism, cu forme ascuțite. Noul DS 7 capătă un caracter mai puternic, în special în partea din față și din spate, în timp ce designul este inspirat direct de cele mai recente concept car-uri ale mărcii DS Automobiles. Materialele noi amplifică caracterul unui interior și mai rafinat. Noul DS 7 este rezultatul colaborării dintre echipa de design, inginerii de la DS Performance și experții mărcii DS Automobiles, care au contribuit la succesul noului moodel.” Thierry Metroz, director de design DS Automobiles.

Designul versiunii facelift a lui DS 7 primește modificări semnificative în partea din față și spate. Noul DS 7 oferă un plus de dinamism, cu linii mai ascuțite și mai structurate și un design mai coerent, în linie cu modelele lansate mai recent în gama producătorului.

Semnătura luminoasă evoluează cu un aspect mai expresiv. Combinația dintre noile faruri DS Pixel LED Vision 3.0, mai subțiri și luminile de zi se realizează în spiritul „haute couture”. Grila are acum dimensiuni mai mari, în timp ce bara de protecție a fost redesenată. De asemenea, gama de culori variază în funcție de versiune.

Capacul portbagajului și emblema au fost reproiectate cu linii mai ascuțite, în timp ce denumirea DS Automobiles' înlocuiește numele de Crossback' prezent pe modelul actual, în timp ce versiunea de top (E-Tense 4×4 360) primește jantele noi cu diametrul de 21 de inchi.

Modulele Pixel LED ale noului DS 7 se remarcă prin gestionarea optimizată a fluxului luminos, păstrând în același timp cele 3 module specifice care se regăsesc la întreaga gamă de modele. Fluxul luminos este mai puternic, mai omogen, cu o rază de acțiune crescută până la 380 de metri (faza lungă). La viteze mai mici de 50 km/h, fasciculul acționează pe o distanță de 65 de metri. Marginea interioară: cele două module ale luminilor de întâlnire/luminile de poziție se aprind împreună. Marginea exterioară: modulul PIXEL pentru fază lungă are 84 de LED-uri amplasate pe trei rânduri. Funcția de iluminare în viraje este controlată de intensitatea LED-urilor exterioare ale modulului PIXEL în funcție de unghiul direcției.

Luminile de zi au fost inspirate de conceptele DS X E-Tense și DS Aero Sport Lounge. Lumina pare să treacă prin culoarea caroseriei. DS Light Veil, așa cum a fost boteza de francezi, este alcătuit dintr-o lumină de zi și patru elemente luminoase verticale formate din 33 LED-uri. Această inovație apare încă din procesul de fabricație: suprafața din policarbonat gravată cu laser este vopsită pe interior pentru a-i oferi un aspect care alternează între lumină și elementele vopsite în culoarea caroseriei.

O tapițerie nouă, cu efect drapat pe decorurile din piele Nappa îmbracă acum planșa de bord și panourile ușilor. Fără cusături sau îmbinări, aceasta păstrează atingerea și aspectul pielii naturale. Pielea embosată, cu linii care amintesc de semnătura luminilor de zi.

„Noul DS 7 întruchipează viziunea mărcii DS Automobiles asupra artei de a călători în stilul franțuzesc. Pe lângă elementele de bază specifice acestui segment, Noul DS 7 primește câteva atuuri distinctive, în special în ceea ce privește interiorul și selecția de materiale, precum și expertiza DS în materie de automobile, cu un șasiu sigur și ușor și motorizări extrem de puternice și eficiente. Această asociere reflectă confortul și dinamismul modelelor mărcii DS Automobiles.” Agnès Tesson Faget, Director Produs DS Automobiles.

 

Lider în segmentul vehiculelor multi-energie, cu cele mai scăzute emisii de CO2 în Europa în ultimii doi ani și multiplă campioană la Formula E, DS Automobiles propune mai multe tipuri de motorizări pentru Noul DS 7, inclusiv o gamă largă de versiuni plug-in hybird cu 225, 300 și 360 CP.

Noul DS 7 E-Tense 4×4 360 introduce tracțiunea pe patru roți motrice, cu un motor turbo pe benzină de 1,6 litri cu 200 CP și câte un motor electric pe fiecare punte (110 și 112 CP). Versiunea 360 primește reglaje specifice, semnate de echipa DS Performance.

Șasiul versiunii de top este coborât cu 15mm, ecartamentul este mai lat (+24mm în față, +10mm în spate), iar frânele față au un diametru de 380 de milimetri. Jantele noi de 21 inch vin în completarea nuanței Lacquered Grey. Accelerația de la 0 la 100 km/h se realizează în 5,6 secunde, iar pornirea-oprirea pe o distanță de 1.000 de metri se realizează în 25,4 secunde.

O baterie nouă de 14.2 kWh oferă o autonomie de până la 65 de kilometri în ciclu combinat WLTP cu zero emisii și de până la 81 de kilometri în ciclul urban. Timpul de încărcare este de aproximativ 2 ore cu un încărcător AC de 7.4kW.

Motorizarea BlueHDi 130 este în continuare disponibilă în gamă. În afara Europei, motoarele pe benzină PureTech cu 130, 215 și 225 CP vor fi, de asemenea, disponibile.

Sistemul de infotainment primește un update major la noul DS 7 prin includerea noului sistem de operare DS Iris. Noua soluție introduce o interfață complet reproiectată și configurabilă. Ecranul tactil de 12' permite afișarea imaginilor din față și din spate, oferite de noile camere digitale HD și oferă acces la funcția Mirror Screen prin wi-fi.

Sistemul DS Active Scan Suspension se bazează pe o cameră video amplasată în partea superioară a parbrizului și pe mai mulți senzori care scanează în timp real imperfecțiunile drumului. Datele sunt transmise către un calculator care acționează independent asupra fiecărei roți.

O cameră cu infraroșu amplasată la nivelul grilei față detectează prezența pietonilor, bicicliștilor și a animalelor în fața vehiculului pe o distanță de până la 100 metri. Imaginile furnizate de cameră sunt afișate pe tabloul de bord, iar pietonii sau animalele sunt încadrate cu galben, apoi cu roșu dublat de un semnal sonor, în funcție de cât de iminent este pericolul.

Adaugă un comentariu