Faruri: Ziua mai scurtă și condițiile meteo specifice cu ploi și ceață mai frecvente sunt motivele principale pentru care se recomandă schimbarea preventivă a becurilor.
Un bec standard cu halogen are o durată de viață de aproximativ 1.000 de ore de funcționare constantă, dar sistemul electric al mașinii poate influența destul de mult această durată de viață. Chiar și fluctuații minore de tensiune pot duce la arderea mai rapidă a filamentului. Pierderea unuia dintre cele două faruri poate pune probleme serioase de vizbilitate în acest sezon, în care ploile și ceaîa sunt frecvente.
Pe finalul duratei de viață un bec are o luminozitate de numai 70% din cea inițială. Pe drumurile publice asta se traduce într-o vizibilitate mai scăzută și o rază de iluminare mai mică. Din punctul de vedere al șoferului, degradarea luminozității farului se produce atât de încet încât nu este sesizabilă, dar atunci când se arde un far, cel mai probabil șoferul oprește la cea mai apropiată benzinărie pentru a înlocui doar farul ars.
Din acest moment, mașina este echipată cu două becuri diferite din punct de vedere tehnic, cel vechi fiind deja pe finalul duratei sale de viață și având o luminozitate și o intensitate mult mai scăzute. De aceea, în momentul în care s-a ars un bec, este recomandat să fie schimbată și perechea sa din celălalt far, pentru a beneficia de o vizibilitate cât mai bună.