Fiat vine în ajutorul familiilor cu copii și lansează versiunea 500e 3+1, pentru un acces mai ușor la locurile din spate. Mașina rămâne la fel de șic.
Citește și:
10 lucruri pe care nu le știai despre compania FIAT
VIDEO: Fiat Uno vs BMW Seria 5, sau cum a evoluat siguranța auto în 30 de ani
Ferrari dă în judecată un client, din cauza pozelor lui de pe Instagram. Cum și-a fotografiat mașina
În martie anul acesta, Fiat ne-a prezentat oficial noul 500e, citadina electrică promițând o autonomie până la 320 de kilometri, mulțumită unei baterii de 42 kWh care alimentează un motor electric cu 120 de cai-putere. Fiat 500e poate sprinta de la 0 la 100 km/h în 9 secunde (și de la 0 la 50 km/h în 3,1 secunde), și se încarcă de la 10% la 80% în 35 de minute dacă îl conectezi la o stație DC cu 85 kW.
Și acum, cu versiunea 3+1, poate acomoda cu mai mare ușurință pasageri pe locurile din spate. Sau cel puțin oferă acces mai ușor către bancheta spate, unde ar avea loc o scoică de scaun pentru copil. Fiat 500e 3+1 are patru uși (în loc de trei), două dintre ele fiind pe partea dreaptă. Sistemul de închidere este similar cu cele de la BMW i3 și Mazda MX-30, deci nu poți deschide portiera mică din spate dacă nu deschizi portiera din față mai întâi.
În ciuda celor 30 de kilograme căpătate odată cu adoptarea celei de-a patra uși, Fiat 500e promite să-și păstreze caracteristicile prezentate la debut. Încă nu se știe prețul pentru 500e 3+1 — dar ne așteptăm să fie un pic mai scump decât versiunea 500e cu trei uși, care a debutat cu un preț de 35.7500 €. La fel ca 500e, și 500e 3+1 va debuta cu o versiune specială, La Prima, care va fi foarte generoasă în dotări.