Ford EcoSport a fost prezentat oficial astăzi. Noul model, a cărui producție va începe luna aceasta la Craiova dispune de motoare moderne, sistem de tracțiune integrală și numeroase opțiuni de personalizare.
Noul Ford EcoSport este oferit, în premieră, cu sistemul de tracțiune integrală Intelligent All Wheel Drive, care îmbunătățește tracțiunea și aderența pe șosea și în afara acesteia. Acesta măsoară constant nivelul de aderență al fiecărei roți la nivelul suprafeței de rulare și poate ajusta nivelul cuplului până la 50/50 între puntea față și puntea spate în sub 20 de milisecunde.
Sistemul de tracțiune integrală poate fi comandat exclusiv împreună cu noua motorizare diesel de 1,5 litri, în versiunea de 125 CP. Aceasta dezvoltă un cuplu maxim impresionant, de 300 Nm, și, împreună cu o cutie de viteze manuală cu șase trepte, promite un consum infim de combustibil, de numai 4,5 l/100 km.
ADIO SAMSARI! Dacă se întâmplă asta, cei care profită de noi vor dispărea DEFINITIV!
Ce conduce Gică Popescu la 50 de ani
Accident spectaculos în București. În rol principal, un Ferrari de 250.000 euro
O versiune cu tracțiune față a motorului diesel EcoBlue de 1,5 litri și 125 CP va fi oferită de la mijlocul anului 2018, aceasta fiind cuplată cu o transmisie manuală cu coeficient de frecare redus. O versiune degonflată a noului propulsor, care dezvoltă 100 CP, combinată cu roți motrice față și cu o nouă cutie manuală cu șase trepte va fi de asemenea disponibilă la lansarea modelului.
În ofertă este inclus și premiatul motor pe benzină 1.0 EcoBoost, care a făcut o figură frumoasă în testul de anduranță cu modelul Focus. Acesta va fi disponibil în versiuni cu transmisie manuală cu șase trepte care dezvoltă 140 CP, 125 CP și – de la mijlocul anului 2018 – 100 CP. Varianta de 125 CP cu transmisie automată cu șase trepte va oferi clapete în spatele volanului pentru o schimbare mai confortabilă a treptelor pe modul manual.
Noul EcoSport va continua să ofere setări ale suspensiilor și ale direcției ajustate special pentru clienții din Europa, cu un profil optimizat al amortizoarelor, arcurilor, al raportului de direcție, al punții spate cu bară de torsiune, al setărilor sistemului ESP și al nivelului de asistență la nivelul direcției.
EcoSport dispune în premieră de un sistem Cruise Control cu limitator cu viteză ajustabil care îi ajută pe șoferi să mențină mașina în limitele legale de viteză și de o cameră de marșarier. Comutatorul automat de fază lungă și senzorii de ploaie preiau o parte dintre responsabilitățile șoferului și îi permit acestuia să se concentreze mai bine la șosea, în timp ce volanul încălzit și Controlul electronic automat al temperaturii îmbunătățesc și mai mult nivelul de confort.
Cum se anunță viitorul? Șoferii vor putea bea înainte să se urce la volan
ATENȚIE ȘOFERI! Uite cum se face PARCAREA PERFECTĂ!
Permisele de conducere vor fi primite prin poștă și vor fi livrate gratuit
Ce șofer inconștient! O femeie a fost surprinsă conducându-și Loganul cu bebelușul în brațe
Oferta tehnologică a lui EcoSport este completată de instrumentarul digital cu diagonala de 4.2 inch prin care pot fi accesate foarte ușor informațiile-cheie ale călătoriei, în timp ce oglinzile rabatabile sunt încălzite pentru a putea fi dezghețate mult mai ușor în diminețile reci.
Suita de sisteme de asistență include Blind Spot Information System, care poate să-l notifice pe șofer în legătură cu alte vehicule care se apropie în unghiul mort, și Roll Stability Control, care ajustează cuplul dezvoltat de motor și forțele de frânare pentru a-i ajuta pe șoferi să mențină controlul mașinii.
Gama noului EcoSport va include în premieră varianta sportivă EcoSport ST-Line. Aceasta oferă un design exterior agresiv și un caracter dinamic sportiv pronunțat. Varianta EcoSport ST-Line va fi disponibilă în echiparea standard cu spoilere și praguri laterale unice inspirate din familia modelelor Ford Performance, cu bare de plafon și rame negre pentru blocurile optice frontale, cu jante Dark Tarnish de 17 inch, cu embleme ST-Line, cu plafon și oglinzi laterale contrastante.
La interior, această versiune oferă un volan ST-Line unic cu partea inferioară teșită și îmbrăcat în piele. Scaunele cu tapițerie parțial din piele beneficiază de inserții Miko-Dinamica – un material special de tip „piele întoarsă” fabricat din poliester reciclat – și de cusături de culoare roșie. Pachetul ST-Line este completat pe EcoSport de schimbătorul de viteză și de mânerul frânei de mână îmbrăcate în piele, de pragurile ST-Line și de pedalierul sport din oțel.
Oare de ce nu exista fotografii cu el din fata sau din spate, ci doar din semiprofil? Pentru ca arata extrem de caraghios, o masina ingusta si inalta.
Prima impresie a fost ca e o masina facuta pentru cei care au vila si loc de parcare generos. Ati vazut cum se deschide haionul ? Lateral dreapta ca usa de la baie ! Haionul complet deschis are cam 1.5 m. Ia incercati s-o parcati in spatele blocului, langa un gard eventual, cu 50 cm loc in spate si sa descarcati sacosele cu cumparaturi. Daca reusiti fara sa sariti gardul, luati-va un Ecosport. Macar puneau balamalele pe dreapta ca la Rover, nu pe stanga.