Constructorul din Stuttgart susține că în doar doi ani, vehiculele electrice vor ajunge la același nivel cu mașinile pe combustie în ceea ce privește profitul din vânzări. După aceea, ascensiunea vehiculelor electrice va fi urmată de o creștere a prețurilor, moment în care vor crește proporțional și profiturile brandurilor premium.
Porsche se îndreaptă cu pași repezi către era automobilului complet electric, ceea ce înseamnă că departamentul de studiu și dezvoltare din cadrul brandului funcționează cu toți cilindri cu gândul la viitor, mai ales că, după un studiu intens de piață, analiștii Porsche au aflat că persoanele aflate în căutarea unui automobil electric premium sunt dispuse să plătească mai mult pentru a susține avansul tehnologic al acumulatorilor.
Ceea ce înseamnă în continuare că autonomia și capacitatea acumulatorilor se află pe primele poziții ale importanței când vine vorba de alegerea unei mașini electrice. Porsche preconizează că în doar doi ani, profiturile realizate din vânzarea mașinilor electrice va egala suma de bani obținută din vânzarea mașinilor cu motoare termice.
Oliver Blume, actualul CEO Porsche și vitorul CEO al Grupului VW declară că: „ținta noastră este să mărim selectiv prețurile vehiculelor cu o marjă mai mare de profit și să valorificăm oportunitățile aduse de piața vehiculelor electrice'. Oficialul este de părere că până în 2031, 8 din 10 vehicule Porsche vândute vor fi electrice.
Porsche se bucură de un succes aproape nesperat cu Taycan, primul model 100% electric de serie din gama Porsche. În 2021, vânzările modelului electric au depășit volumul modelelor din seria 911. Astfel, producătorul german se află acum în plin proces de dezvoltare pentru o întreagă nouă gamă de vehicule electrice. Deja știm că viitorul Macan va fi electric, în plus, modelele Boxster și Cayman vor primi versiuni care nu produc emisii locale. Mai mult decât atât, Porsche lucrează și la un urmaș 100% electric și pentru Cayenne.