Primul Mini Cooper SE care îmbracă pentru prima dată costumație motorsport se află la noi țară. Acesta va participa în trei campionate naționale.
Citește și:
Mini Countryman JCW facelift rămâne cu 306 CP, primește suspensii mai bune
MINI Cooper SE nu va primi o versiune mai ieftină și nici baterii cu o capacitate mai mare
Ministrul Transporturilor: Peste 6 ani o să stăm 17 ore pe DN1
Vitesco Technologies, împreună cu Mini România, vor colabora în dezvoltarea primului Mini Cooper SE de competiție. Primul model electric al producătorului britanic își va păstra caracteristicile de putere — 184 de cai-putere, 270 de Newtoni-metru trimiși către puntea față.
Însă în călătoria sa către cariera de alergător, Mini Cooper SE va primi numeroase îmbunătățiri, una dintre cele mai importante venind de la inginerii Vitesco Technologies, care vor adapta sistemul de management al bateriei în așa fel încât mașina să poată menține un ritm de competiție pentru mai mult timp. Apoi, Mini Electric Racing va primi toate accesoriile motorsport necesare pentru a putea fi omologat în conformitate cu cerințele Federației Române de Automobilism Sportiv (FRAS).
La volanul lui Mini Electric Racing se va afla Dominic Marcu, pilot cu vastă experiență în circuitul competitiv de la noi din țară. Modelul de competiție va fi pregătit pentru a participa în trei dintre disciplinele motorsport desfășurate în prezent în România: Campionatul Național de Viteză în Coastă (CNVC), Campionatul Național de Super Rally și Romanian Time Attack Challenge (ROTAC).
Prima competiție în care alergătorul electric Mini va putea fi văzut este etapa de Super Rally din Mangalia, programată pentru 11-12 septembrie.