Mazda a expus cea de-a doua generație CX-5 în cadrul Salonului Auto de la Los Angeles. Deși au trecut doar patru ani de la debutul primului CX-5, japonezii mizează pe nou și astfel țin clienții atașați de marcă. Din punct de vedere estetic, cea de-a doua generație CX-5 este gândită pe filozofia de design KODO – Soul of Motion.
Blocurile optice sunt mult mai elegante, sunt mai subțiri, iar grila a primit dimensiuni ceva mai generoase. Elementele cromate își fac apariția din plin pe modelul japonez. Montanții A au fost mutați cu 3,5 centimetri mai în spate, iar astfel, vizibilitatea a fost îmbunătățită.
În ceea ce privește dimensiunile, noua generație Mazda CX-5 este mai lungă cu 5 milimetri și mai lată cu 10 milimetri.
Mazda CX-5 – Interior
La interior, japonezii mizează pe un ecran de 7 inchi prin intermediul căruia ocupanții comunică cu sistemul de infotainment, în timp ce al doilea ecran de 4,6 inchi a fost montat în zona instrumentarului de bord. Pentru cei melomani, Mazda a pregătit și un sistem audio Bose cu 10 difuzoare.
Mazda CX-5 – Motorizări
Conform oficialilor japonezi, noua generația Mazda CX-5 va miza pe aceleași propulsoare ca și până acum: un 2,0 litri benzină și un 2,2 litri diesel. În SUA, clienții vor putea comanda și un 2,5 litri benzină. Momentan, valorile de putere și cuplu nu au fost anunțate.