Noua generație Rolls-Royce Ghost este purtată pe o nouă platformă și de un nou motor V12, cu 571 de cai-putere. Și asta nu e tot.
Citește și:
Opulență mistică: Rolls-Royce Wraith Kryptos poartă mesaje ascunse
Această machetă Rolls-Royce Cullinan costă cât un SUV compact. Unul real!
Au dus un Rolls-Royce Cullinan în off-road și i-au aflat slăbiciunea (VIDEO)
Doar dacă ai Rolls-Royce (și mulți bani) poți comanda această masă de biliard
Modificările subtile pe care le primește Rolls-Royce Ghost indică mai degrabă un facelift decât o generație nouă, însă nu trebuie să te lași indus în eroare de aparențe. Acesta este noul Rolls-Royce Ghost, care a fost îmbunătățit pe toate planurile. Unul dintre retușurile estetice evidente este grila frontală, care s-a micșorat și care a primit 20 de lumini LED.
În primul rând vorbim de o nouă platformă, Architecture of Luxury, pe care Ghost o împarte cu SUV-ul Cullinan și vârful de gamă Phatom. Limuzina entry-level de la Rolls-Royce este cu 89 mm mai lungă (are 5.546 mm lungime), cu 30 mm mai lată (1.978 mm).
La interior, noul Rolls-Royce Ghost primește instrumentar de bord digital și un nou ecran central al sistemului de infotainment, fără a menționa însă dimensiunile acestora. O noutate absolută în industria auto este bordul „înstelat’: un panou de lemn care a primit 90.000 de puncturi cu laser și care are în spate 152 de LED-uri. În plus, portierele sunt operate electric complet, având atât închidere cât și deschidere electrică.
Sub capotă, Ghost primește un nou V12, de 6,8 litri, cu 571 de cai-putere și 850 de Newtoni-metru, care propulsează limuzina de la 0 la 100 km/h în 4,8 secunde.
Odată cu tranziția la noua arhitectură, noul Ghost se laudă cu trenul de rulare Planar, care încorporează tehnologiile Flagbearer și Satellite Aid Transmission. Acestea folosesc camera și radarele frontale, dar și datele primite prin GPS pentru a modifica comportamentul amortizoarelor adaptive și al transmisiei în funcție de porțiunea de drum care ți se așterne în față.
Pe lista de dotări standard ale noului Ghost se numără direcția integrală, tracțiunea integrală și pernele de aer. Sigur, configurarea unui Ghost este marcată de un grad mare de personalizare. Prețul de pornire al lui Ghost în Statele Unite este de 332.500 $, cu circa 20.000 $ mai mult decât generația anterioară.