UPDATE: Mercedes-Benz a publicat o galerie foto extinsă cu noul AMG GT. Vă dorim, vizionare plăcută.
––––-
10.09.2014
Seara trecuta, Mercedes a prezentat noul AMG GT.
Modelul german se vrea a fi un inlocuitor pentru SLS AMG si va rivaliza cu Porsche 911. Conform oficialilor germani, noul Mercedes-AMG GT va oferi performante impresionante alaturi de un look extraordinar.
Mercedes-AMG GT – Design
La nivel estetic, Mercedes-AMG GT emana frumusete din orice unghi este privit. Partea frontala, dominata de capota de dimensiuni mari este definitivata prin intermediul grilei agresive. Blocurile optice cu design alungit si fantele de aer de pe spoilerul frontal completeaza aspectul sportiv al lui AMG GT. Ne mutam privirea si vedeam un plafon plonjat, prize de aer laterale si un eleron discret. Partea posterioara este la fel de agresiva multumita difuzorului de aer, flancat de cele doua tevi de esapament.
Mercedes-AMG GT – Interior
Cand spui Mercedes, spui eleganta si lux, iar aceeasi reteta a fost aplicata si in cazul habitaclului oferit de AMG GT. Dar pentru ca vorbim de un model destinat calatoriilor rapide, din toata aceasta ecuatie nu putea lipsi sportivitatea.
Volanul in trei spite tesit in partea de jos, scaunele sport si aeratoarele cu rama metalica sunt elementele pe care le vei observa imediat ce urci intr-un Mercedes-AMG GT. In dreptul tehnologiei, Mercedes a implementat un sistem de infotainment ce poate lucra pe un ecran de 7 sau 8,4 inch, in timp ce elemente precum fibra de carbon si fibra de sticla pot fi regasite pe diverse accesorii.
Pe plafon, gasim un panou de comanda care integreaza butonul pentru luminile de avarie, cel care porneste incalzirea in scaune si cel care comanda eleronul.
Mercedes-AMG GT – Motorizari
Pentru inceput, Mercedes va oferi noul produs in doua versiuni de putere botezate GT si GT S. Prima dintre acestea soseste cu un motor twin-turbo V8 de 4,0 litri capabil sa produca 462 CP si 600 Nm. Resursele sunt puse in valoare cu ajutorul unei transmisii automate cu sapte rapoarte si cu ajutorul unui diferential mecanic. In aceste conditii, sprintul de la 0 la 100 km/h se desfasoara in 4,0 secunde, in timp ce viteza maxima a fost limitata la 304 km/h.
Versiunea GT S vine cu acelasi motor, insa de aceasta data, el produce 510 CP si 650 Nm. Acceleratia de la 0 la 100 km/h se desfasoara in 3,8 secunde, iar viteza maxima este limitata electronic la 310 km/h.
Vezi aici toate premierele anunțate pentru Salonul Auto de la Paris 2o14