Porsche a prezentat versiunea Turbo pentru actuala generație 911. Noul 911 Turbo se bucură de putere și performanțe similare cu anteriorul Turbo S.
Citește și:
Cinci greșeli frecvente pe care le fac șoferii cu sistemul de aer condiționat
Gama de versiuni pentru actualul 911 a fost extinsă cu Turbo, un model similar din punct de vedere estetic cu 911 Turbo S prezentat anterior. Și dimensiunile își păstrează aceleași valori, pentru că și 911 Turbo se bucură de un ecartament cu 42 mm (și o lățime cu 45 mm) mai mare pe puntea față și cu 10 mm mai mare pe spate.
În cazul lui 911 Turbo, motorul boxer de 3,8 litri produce 580 de cai-putere și 750 de Newtoni-metru, trimiși către toate patru roțile prin cutia automată PDK cu opt trepte. Cifra de putere este similară cu generația anterioară Turbo S. Ca performanțe, 911 Turbo se laudă cu un sprint 0-100 km/h în 2,8 secunde — sau 2,9 secunde, dacă ești în Cabriolet — și o viteză maximă de 320 km/h.
Pentru cei care doresc mai mult de la 911 Turbo-ul lor, Porsche le pune la dispoziție o suspensie sport opțională, cu amortizare adaptivă și gardă la sol cu 10 mm mai mică, dar și un pachet Lightweight prin care masa totală a mașinii este redusă cu 30 kg. Evacuarea sport și pachetul Sport (care vine cu elemente estetice mai agresive) sunt, de asemenea, incluse pe lista de dotări opționale.
În România, Porsche 911 Turbo Coupe are un preț de pornire de 191.340 de euro, în timp ce Porsche 911 Turbo Cabriolet costă 204.932 de euro.