Anul 2024 aduce lansarea pe plan local a campaniei globale „She is PepsiCo' – „Ea este PepsiCo', o inițiativă care propune transformarea camioanelor de livrare în panouri publicitare mobile, înlocuind branding-ul cu produse cu portretele femeilor remarcabile din echipa companiei.
Campania „Ea este PepsiCo' nu numai că recunoaște, ci și promovează contribuția semnificativă a femeilor care ocupă poziții esențiale în domeniul lanțului de aprovizionare. Această inițiativă subliniază abilitățile inovatoare ale acestor femei, inspirând și încurajând mai multe femei să aspire la astfel de oportunități. Printr-o idee simplă, dar de impact, transformarea camioanelor în panouri publicitare mobile pentru promovarea a trei femei cu evoluții remarcabile în domeniul lanțului de aprovizionare PepsiCo aduce în prim plan diversitatea remarcabilă a femeilor care dețin roluri cheie în cadrul companiei. Fiecare dintre cele selectate au un parcurs profesional unic, aducând o valoare distinctă. Prin această inițiativă, compania evidențiază contribuția esențială pe care o aduc acestea la succesul PepsiCo și își propune să inspire generația viitoare de lideri.
„La PepsiCo, credem în puterea și potențialul fiecărei femei. De aceea am lansat această campanie, o celebrare a contribuțiilor extraordinare ale femeilor din industria alimentară și a băuturilor. Vrem să evidențiem contribuția lor esențială la succesul nostru și să inspirăm generația viitoare de lideri', spune Silvia Petre, HR Director PepsiCo East Balkans.
Așa cum am aflat, chiar de pe camionul dedicat ei, Alexandra Buhnilă ocupă poziția de specialist în calitate. Parcursul său profesional din PepsiCo România a purtat-o prin șase poziții, avansând rapid, mulțumită calităților sale, dar și susținerii companiei. Așadar, să o cunoaștem pe Alexandra, o femeie de echipă, care redefinește expresia „speed line’ prin povestea sa și prin parcursul profesional! Ea excelează în calitate de coordonator și este pasionată de tehnologie, iar experiența ei ar putea inspira multe reprezentante ale sexului frumos în a-și construi propriile povești de succes.
Auto Bild România crede cu tărie în aceleși idealuri, motiv pentru care ne dorim să oferim cititorilor noștri aceste exemple de reușită ale femeilor ori de câte ori avem ocazia.
Cum ai ajuns să lucrezi pentru PepsiCo România?
Ținând cont că PepsiCo este prima multinațională la care lucrez, principalul motiv pentru care am ales compania a fost marca în sine, urmat de faptul că aici eram sigură că voi găsi multiple tehnologii ultramoderne cu care voi avea ocazia să lucrez în domeniul în care am studiat. Sunt în PepsiCo încă din 2017 și mă aflu în funcția actuală de doi ani. Totuși, rolul din prima linie a venit mai târziu și a însemnat pentru mine o creștere în carieră care m-a motivat pe zi ce trece să devin din ce în ce mai bună.
Ce îți place cel mai mult la jobul tău?
Iubesc faptul că nicio zi nu seamănă cu alta, îmi place că vin să lucrez într-un mediu în care mă simt mereu confortabilă, în care am toate instrumentele necesare pentru a performa, îmi place că am parte de multe provocări, care în cele din urmă mă ajută să devin din ce în ce mai bună alături de echipa mea și, nu în ultimul rând, pentru dezvoltarea brandului PepsiCo.
Poți să ne spui mai multe despre tine? Cum îți place să îți petreci timpul liber?
Provin dintr-o familie numeroasă și frumoasă, am trei surori mai mici decât mine. Îmi place să călătoresc și să văd lumea. De mai bine de un an, am început să fac sport în mod constant, merg la sală de trei ori pe săptămână și asta m-a făcut să fiu mândră de mine, pentru că înainte nu dădeam importanță sportului.
În weekend, îmi place să-mi încep diminețile cu o cafea bună și câteva episoade din serialele mele preferate. În rest, mă consider o persoană veselă, optimistă, calmă și răbdătoare. Îmi place să fac oamenii să se simtă bine prin starea mea de spirit, iar asta mă face fericită cu fiecare ocazie. Sunt o persoană ambițioasă, timidă (uneori), dar încerc să depășesc cu brio toate situațiile și, de ce nu, să îmi permit să greșesc uneori pentru că e firesc.
Ai un model feminin în viața ta profesională?
Fără îndoială, actualul meu manager. Pentru mine, ea reprezintă modelul de manager/mentor care mă inspiră foarte mult. Îmi place modul ei corect, transparent și onest de a lucra cu oamenii. Este un manager foarte concentrat pe obiective și realizarea targeturilor la timp. Managerul meu îmi oferă spațiul necesar în care pot să iau decizii sau să rezolv situații fără să îmi fie teamă că, dacă nu obțin rezultatul dorit, nu îmi va fi bine. Este genul de persoană care te motivează să devii mai bun și își împărtășește experiența și cunoștințele pentru a te ajuta în această direcție. Faptul că ai parte de susținere este foarte important în ceea ce privește ascensiunea în carieră.
Ce înseamnă pentru tine campania „Ea este PepsiCo'?
Această campanie îmi confirmă faptul că activitatea mea profesională a lăsat o amprentă pozitivă în zona mea de lucru. În același timp, mă motivează să devin mai bună și să țintesc mai sus pentru că se poate! Mă simt onorată și mândră că am fost aleasă pentru acest program.