Update: Toyota a publicat informațiile și detaliile complete cu versiunea europeană a lui Hilux. Pick-upul producătorului nipon afișează un look nou, mult mai modern și totodată, mai impunătăr.
La interior, cele mai importante modificări constau în montarea unui volan nou și a unui sistem multimedia care comunică cu ocupanții prin intermediul unui ecran tactil de 7 inchi. De asemenea, nivelul de zgomot și vibrații de la interior a fost redus, iar sistemul de climatizare vine cu un update consistent.
Cât despre motorizări, versiunea europeană va sosi alături de trei unități diesel și una pe benzină.
Toyota Hilux – Motorizări
– 2,4 litri D-4D – 149 CP și 400 Nm
– 2,5 litri D-4D – 102 CP și 260 Nm
– 2,8 litri D-4D – 176 CP și 450 Nm
– 2,7 litri Dual VVT-i – 165 CP și 245 Nm
În funcție de motorizarea aleasă, niponii oferă transmisii manuale cu cinci sau șase rapoarte sau o cutie automată Super ECT. În standard, modelul este oferit cu propulsie spate, însă la alegere, Toyota pune la dispoziție și un sistem de tracțiune integrală.
Cu detalii complete vom reveni în numărul viitor al revistei Auto Bild România.
––––
21.05.2015
Toyota a prezentat noua generație a lui Hilux în cadrul unui eveniment desfălșurat simultan în Australia și Thailanda, două dintre cele mai importante piețe de desfacere ale pick-upului japonez.
Noua Toyota Hilux este mai lungă cu 70 de mm și mai lată cu 20 de mm față de versiunea anterioară, iar din punct de vedere estetic, acesta se alătură noii filozofii de design a niponilor. Blocurile optice cu tehnologie LED integrează și luminile de zi, iar zona frontală preia elementele importante de pe modelele de generație nouă.
Conform oficialilor Toyota, noul Hilux va fi ceva mai confortabil, iar interiorul integrează acum un ecran tactil pe post de sistem de infotainment. În plus, un alt ecran de mici dimensiuni va fi poziționat între ceasurile de bord, iar tapițeria din piele va fi și ea disponibilă.
Toyota Hilux – Motorizări
Așa cum era normal, Toyota Hilux a primit și motorizări noi. Vorbim despre două unități pe benzină și două diesel. Pentru moment, încă nu știm planurile pentru Europa, dar propulsoarele pe benzină au șanse mari să nu ajungă și la clienții de pe Bătrânul Continent.
În dreptul motorizărilor diesel Toyota anunță un 2,4 litri de 162 CP și 400 Nm, dar și un 2,8 litri de 180 CP și 450 Nm. Conform oficialilor japonezi, noul Hilux are o capacitate de tractare de 3,5 tone și va putea acomoda în benă până la 1.240 de kilograme.