Toyota Prius – Fotografii și detalii oficiale cu noua generație a hibridului nipon – UPDATE

vezi galeria foto

Update: Toyota a publicat astăzi detaliile tehnice ale noii generații Prius. După cum probabil știți, hibridul nipon are la bază noua platformă TNGA, iar sistemul de propulsie integrează un motor pe benzină și unul electric.


Unitatea cu combustie internă are tot 1,8 litri, dar oficialii Toyota spun că aceasta are o eficiență termică îmbunătățită cu 40 de procente. Japonezii au obținut aceste performanțe cu ajutorul unui nou sistem de răcire și datorită utilizării unui lubrifiant cu vâscozitate scăzută. De asemenea, pistoanele au fost modificate, iar admisia ușor schimbată.

Motorul de 1,8 litri VVT-i produce 98 CP (72 kW) la 5.200 rpm și 142 Nm la 3.600 rpm. Unitatea electrică produce acum 73 CP și este alimentată de un kit de baterii tip Nichel-Metal-Hibrid (NiMH).


–––-

9.09.2015

Toyota a publicat primele poze și detalii oficiale cu noua generație Prius. Modelul producătorului nipon va fi expus în premieră internațională în cadrul Salonului Auto de la Frankfurt.

Noua generație Toyota Prius a fost dezvoltată pe platforma tehnică Toyota New Global Architecture (TNGA) și promite un șasiu cu 60 de procente mai rigid, comparativ cu versiunea precedentă. În plus, centrul de greutate a fost coborât, iar suspensia a fost modificată, elemente menite să aducă un plus în dreptul dinamicii.


Noul Toyota Prius este mai lung cu 60 de mm, mai lat cu 15 mm și mai scund cu 20 de mm. Toate aceste elemente se traduc prin și mai mult spațiu pentru pasageri.

La interior, noua generație Toyota Prius vine cu o mulțime de elemente noi. În primul rând, volanul și consola centrală au fost schimbate. De asemenea, selectorul de viteză a fost mutat, iar sistemul de infotainment are un nou look.

Din punct de vedere al sistemelor de asistare a șoferului, Toyota promite un sistem de monitorizare a benzii de rulare, cruise control adaptiv cu radar, asistent de fază lungă plus un sistem de citire a indicatoarelor de circulație.


Cât despre sistemul de propulsie, japonezii au fost cam zgârciți. Tot ce au divulgat până în acest moment este faptul că sistemul oferă o eficiență termică îmbunătățită cu 40%.

CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE