Sedanul șic al Volkswagen, Arteon, a primit o ediție specială, al cărei preț piperat poate fi motivat doar de exclusivitate.
Citește și:
Volkswagen Passat Variant, probleme cu testul elanului (VIDEO)
Schimbare majoră la Volkswagen: TOATE modelele vor primi standard această dotare
VW Golf 8 1.5 eTSI poate merge până la 4 minute cu motorul oprit (VIDEO)
Este geamul de VW Golf IV mai rezistent decât Tesla Cybertruck? (VIDEO)
Acest VW Golf este atât de rapid încât își dă vitezometrul peste cap! (VIDEO)
Volkswagen migrează, de la an la an, către segmentul premium, nu pentru că ar vrea să canibalizeze mărcile din Grup (ex: Audi) ci pentru a se poziționa ca o alternativă mai accesibilă la produsele deja consacrate din acest segment. Prima încercare a fost Phaeton, un eșec greu de înțeles din oricare punct de vedere.
O a doua încercare a nemților ar putea fi Arteon, un model care-l succede pe Passat CC dar învață din greșelile acestuia – prima lecție fiind alegerea unui nume care să-l diferențieze de modelul popular (și mai accesibil) Passat.
Iar acum Arteon face încă un pas înainte în direcția consolidării numelui, cu o ediție limitată: R-Line Edition. Exact ca Passat R-Line Edition, Arteon este „încărcat' cu tot ce are mai bun de oferit Volkswagen pe această platformă, începând cu motorizările și terminând cu vopseaua de la exterior și materialele folosite la interior.
Arteon R-Line Edition este oferit cu unități de 2,0 litri, atât pe benzină cât și diesel – cel din urmă dispunând și de un sistem de tracțiune integrală 4Motion. Indiferent de motorizarea aleasă, puterea ajunge la motor prin intermediul unei transmisii automate cu șapte trepte.
R-Line Edition se deosebește printr-o temă cromatică two-tone, unde griul Moonstone este complementat de plafonul și de jantele (de 20 de inci) negre. La interior, pachetul standard include tapițerie Nappa și instrumentar de bord digital.
Arteon R-Line Edition este, fără îndoială, generos și exclusivist – doar 250 de unități vor fi produse – și are și un preț pe măsură: de la 55.970 de euro. Un Audi A5 cu tracțiune integrală și cutie automată are, în Germania, un preț mai accesibil.