Gama de oferte pentru noul Volkswagen Golf este extinsă cu Golf TGI, o versiune cu gaz natural comprimat care promite emisii cu 25% mai mici decât benzinarul.
Citește și:
Noul Volkswagen Golf 8 GTI Clubsport debutează cu 300 de cai-putere
Volkswagen Scirocco: Alegerea nerațională
Volkswagen a publicat prețurile pentru Golf Variant în România
Volkswagen prezintă noul ID.4 First Edition. Auto Bild l-a și testat!
Noua versiune, cu gaz natural comprimat, a lui Golf 8 se alătură celor oferite pe Audi A3 Sportback și pe Skoda Octavia. În cazul Volkswagen, aceasta poartă denumirea TGI.
La fel ca în cazul Audi și Skoda, motorizarea TGI de pe actualul Golf este reprezentată de o unitate supraalimentată, de 1,5 litri, care dezvoltă 130 de cai-putere și 200 de Newtoni-metru. Resursele sunt trimise către puntea față printr-o transmisie automată cu șapte rapoarte. În termeni de performanță, accelerația 0-100 km/h are loc în 9,7 secunde, iar viteza maximă este de 211 km/h.
Sistemul de alimentare este constituit dintr-un rezervor de benzină de 9 litri și trei rezervoare pentru gaz natural comprimat care însumează 17,3 kilograme. Principalul avantaj al lui Golf TGI în raport cu versiunile de motorizare pe benzină este acela al emisiilor (și, implicit, al consumului), care sunt cu 25% mai scăzute. Consumul mediu declarat de Volkswagen pentru Golf TGI este de 4,1-4,3 kilograme de gaz la 100 de kilometri, ceea ce îi conferă hatchback-ului german o autonomie de până la 400 de kilometri.