Versiunea plug-in hybrid a lui Golf, GTE, se bucură de tot ce-i mai bun de la frații săi GTI și GTD, dar se laudă și cu cea mai bună eficiență de consum.
Citește și:
Volvo Trucks uimește lumea cu o reclamă-monstru. Ce vezi aici nu e trucat! (VIDEO)
Şoc în industria auto: coronavirusul anulează Salonul Auto de la Geneva
VW Golf GTI: cel mai iubit hot-hatch de pe planetă ajunge la a opta generație
Noul VW Golf GTD promite performanță diesel și extra atenție la mediu
Gama de oferte pentru noul Golf 8 a fost extinsă astăzi cu încă trei versiuni, toate de performanță: GTI, GTD și GTE. În timp ce GTI-ul se laudă cu 245 de cai-putere, GTD-ul cu un cuplu de 400 Nm și noxe mai mici de emisii, GTE oferă clienților tot ce-i mai bun din ambele lumi.
Sub capota lui GTE stă o unitate 1.4 TSI cu 150 CP, asistată de un motor electric cu 85 kW. Puterea totală a sistemului hibrid este de 245 CP și 400 Nm. În plus, cu bateria de 13 kWh care îl echipează, Golf GTE promite o autonomie pur electrică de până la 60 km. Volkswagen încă nu a dat publicității cifre de performanță, consum sau timp de încărcare la priză.
Știm, însă, că lista de dotări standard pentru noul Golf GTE se numără, printre altele, Lane Assist, Front Assist, asistentul la frânarea de urgență, diferențial electronic, sistemul Car2X și climatizare automată. Totodată, se laudă cu Vehicle Dynamics Manager, sistemul care îmbunătățește comportamentul mașinii în funcție de situațiile de trafic întâmpinate. Opțional, Golf GTE poate fi echipat și cu Dynamic Chassis Control, cu patru moduri de rulare: Eco, Comfort, Sport și Individual.