Un grafician talentat s-a întrebat cum ar arăta vârful de gamă Lamborghini cu motorul în față. Acum, că l-am văzut, preferăm varianta deja existentă.
Citește și:
Reguli noi: ce trebuie să știe șoferii despre deplasarea la service
Dacă este să caracterizezi un model Lamborghini prin câteva cuvinte sau expresii-cheie, una dintre ele probabil că ar fi „motor central’. Gama de oferte din SantAgata a avut, în ultimii aproape 30 de ani, doar modele cu motor central. Apariția lui Urus a schimbat un pic tabloul general, acesta fiind primul Lamborghini modern cu motor amplasat în față.
Dar nu doar SUV-urile Lamborghini (Urus, LM002) au avut această configurație. La finalul anilor 60, cu aproape două decenii înaintea apariției primului SUV Lambo, producătorul italian a experimentat configurația motor față-propulsie cu Islero și Espada, două GT-uri animate de motoare V12 de 3,9 litri.
Revenind la subiectul zilei: un grafician s-a întrebat oare cum ar fi arătat Aventador dacă era, la rândul său, un super-GT cu motorul în față — un rival mai veridic pentru Ferrari F12 sau 812 Superfast, dacă vreți.
Două concluzii tragem din vizionarea acestui clip: 1) e foarte satisfăcător să vezi metamorfoza digitală a unui model. 2) rezultatul final este convingător, DAR nu credem că ne-am dori să vedem vreodată un Lambo GT ca model de serie.
Apropo de randări, am încercat și noi să ne imaginăm cum ar arăta un Duster Coupe, bazat pe Renault Arkana. Iată ce a ieșit!