Trebuie să începem acest text prin a vă spune că a trecut ceva timp de când nu am mai fost atât de impresionați de o mașină.
Range Rover Velar a reușit să ne fascineze încă din momentul în care am văzut primele poze și apoi l-am văzut la Salonul Auto de la Geneva, dar primul test a confirmat că nu vorbim doar despre o revoluție a imaginii, ci de un automobil extrem de bine ancorat în prezent, cu tendințe clare asupra viitorului luxului, conectivității și rafinamentului în segmentul premium.
Deși oficialii mărcii afirmă că Velar este poziționat între Evoque și Range Rover Sport, realitatea este ușor diferită. Dacă primul măsoară 4,37 m, iar cel de-al doilea 4,85 m, Velar ar trebui să se poziționeze la jumătatea distanței dintre ele și să concureze direct modele precum Audi Q5 sau BMW X3, însă realitatea este cu totul alta.
Range Rover Velar are o lungime de 4,80 m, ceea ce îl poziționează extrem de aproape de RR Sport și pare mai degrabă un rival luxos și modern pentru BMW X5 (4,88 m). Faptul că este un model complet nou a permis integrarea de tehnologii noi, în special în materie de platformă și conectivitate, ceea ce îl face extrem de versatil și plăcut în conducere. Iar toate cele spuse mai sus se simt din plin la conducere.
Range Rover Velar – absolut impresionant la nivelul confortului
Range Rover Velar – unul dintre cele mai echilibrate motoare cu șase cilindri