Audi A8 facelift

Cu noul Mercedes Clasa S presand puternic la varful segmentului de lux, Audi nu putea intarzia prea mult cu faceliftul lui A8. Punctele forte ale noului model includ motoare mai puternice si mai economice, noi sisteme de asistenta si un sistem revolutionar de iluminare cu matrice de LED-uri.

A8 a fost unul dintre pionierii constructiei usoare, caroseria sa fiind aproape in intregime realizata din aluminiu. A8 3.0 TFSI qauttro in versiunea cu ampatament normal cantareste doar 1.830 kg, cea mai buna valoare din segment pentru un model cu tractiune integrala.

Noile faruri cu matrice LED, disponibile optional, nu numai ca aduc un plus de caracter partii frontale a noului A8, ci si imbunatatesc iluminarea in toate conditiile de drum. Cele 25 de LED-uri ale matricii fiecarui far pot fi controlate individual, astfel incat soferii masinilor din sens opus sa nu fie deranjati de lumina iar drumul sa fie iluminat optim. Noile faruri folosesc informatiile oferite de sistemul de navigatie pentru a fi pregatite pentru schimbarea conditiilor de drum, ca tipurile de drum sau curbele de pe traseu.

Sapte versiuni de motorizare vor fi disponibile, dintre care patru pe benzina, doua diesel si una hibrida. La baza gamei avem unitatile V6 3.0 TFSI si 3.0 TDI, care dezvolta 310 CP, respectiv 258 CP, acestea fiind completate de motorizarile V8 4.0 TFSI si 4.2 TDI, cu puteri de 435 CP si, respectiv 385 CP. Acestea sunt completate de varful de gama A8L W12, cu un motor de 6,3 l care dezvolta 500 CP si de sportivul S8, cu motorul 4.0 TFSI de 520 CP. Versiune hibrida utilizeaza motorul 2.0 TFSI impreuna cu un motor electric, pentru o putere maxima totala de 245 CP. Toate motorizarile transmit puterea la roti prin intermediul unei cutii de viteze tiptronic cu opt rapoarte si al sistemului de tractiune integrala permanenta quattro. Un diferential sport este de asemenea disponibil pe puntea spate (standard pentru S8 si A8 4.2 TDI).

taguri
Adaugă un comentariu