Skoda lansează la Geneva o versiune mai capabilă în offroad a primului său SUV cu șapte locuri. Kodiaq Scout dispune de o gardă la sol mărită și elemente ranforsate pentru capabilități mai bune în teren accidentat.
Versiunile Scout ale modelelor Skoda indică o oarecare afinitate pentru drumurile neasfaltate. Modelele Scout beneficiază, în general, de tracțiune integrală, gardă la sol mărită și un kit de caroserie care să arate „pus pe treabă’. Dar care este rostul unei versiuni Scout pentru un… SUV?
Ei bine, se pare că recent lansatul Kodiaq chiar avea nevoie de puțin machiaj pentru a convinge pasionații de ieșiri în natură. Cu o gardă la sol de 187 mm și sistem de tracțiune integrală oferit doar opțional, Kodiaq nu era chiar SUV-ul pur și dur imaginat de aventurieri. Kodiaq Scout construiește pe calitățile modelului de bază și plusează exact în aceste puncte nevralgice.
Așadar, gardă la sol mărită (194 mm) – checked; tracțiune integrală în standard – checked; protecție ranforsată sub caroserie – checked. Bazat pe nivelul de echipare Ambition, Kodiaq Scout dispune în plus de Off-Road Assist, precum și sistemul Driving Mode Select cu șase moduri de conducere – Eco, Comfort, Normal, Sport, Individual și Snow, acesta din urmă fiind de un real folos la rulare pe suprafețe cu aderență scăzută.
Patru motorizări sunt disponibile pentru versiunea Scout a lui Kodiaq, 1.4 TSI/150 CP, 2.0 TSI/180 CP, 2.0 TDI/150 CP și 2.0 TDI/190 CP, toate fiind oferite standard cu sistme de tracțiune integrală.