Revista AUTO BILD nr 21 din 12 octombrie 2017

vezi galeria foto

Germanii de la Audi pregătesc o adevărată revoluție în gamă în următorii trei ani. În Revista AUTO BILD nr 21, care se găsește de astăzi în rețeaua de difuzare a presei, vă prezentăm toate planurile până în 2020, începând cu viitoarea generație a modelului de clasă mică A1 și terminând cu noul SUV-coupé al mărcii, Q6.


Surpriza acestei ediții, prezentată în cadrul rubricii Mașini noi, este noul Volvo XC40, un SUV compact care aduce un concept nou în segmentul premium, inclusiv un nou mod de achiziționare a mașinii, dacă îl putem numi așa, în condițiile în care mașina nu este niciodată în proprietatea utilizatorului.

În cadrul rubricii Test Drive, am prezentat primele impresii de conducere cu cel mai mare SUV Opel, Grandland X. Alături de acesta, am mai condus Porsche Panamera E-Hybrid Sport Turismo, BMW X4 M40i, Citroën C3 Aircross PureTech 110, BMW X1 xDrive20d, SEAT Leon FR 1.4 EcoTSI ACT și Toyota Corolla 1.6 CVT.


Concursul Best Driver 2017, desfășurat luna trecută, beneficiază de un reportaj incitant în paginile revistei, în care poți vedea cum s-au simțit cei care au participat și care au fost primele declarații ale învingătorilor.

Rubrica de teste este deschisă, în această ediție, de un comparativ fratricid cu modele din grupul PSA lărgit, Peugeot 3008 și Opel Astra, ambele cu motorizări diesel. Și pentru că ne aflăm în pragul sezonului rece, am pregătit un megatest de anvelope, de această dată fiind vorba de profile allseason. 25 de modele au fost testate în total, 10 s-au calificat în runda finală, dar numai unele sunt recomandate pentru o rulare sigură.


Pentru rubrica Second-hand am rezervat un model citadin mai puțin extrovertit, ruda mai cuminte a strălucitorului Fiat 500. Este vorba de Ford Ka, o mașină care trebuie analizată cu atenție înainte de cumpărarea ca mașină rulată, pentru că sunt multe lucruri care pot să nu meargă „unse’.

Încheiem cu un material fascinant din lumea dragsterelor, protagonistul fiind un autobuz școlar propulsat de un motor… cu reacție. Vă spunem doar atât: 25.000 CP, 300 km/h, 0-100 km/h în 1,8 secunde. Pentru restul poveștii, nu ratați revista AUTO BILD nr 21.

CITEȘTE ARTICOLE SIMILARE