Nissan Micra nu era recunoscută până acum decât poate pentru designul său apatic și calitatea modestă a materialelor din interior. Cu a cincea generație, Nissan revoluționează conceptul modelului său de clasă mică, care va agita cu siguranță apele în segmentul său.
În primul rând prin design. De la prima vedere, noua Micra impresioneazăprin alura agresivă, plină de dinamism. Aceasta este inspirată de conceptul Sway, prezentat anul trecut la Salonul auto de la Geneva. În interior, poziția de conducere este mai joasă, accentul fiind pus pe confortul celui de la volan.
Standard pe toate echipările este oferit pachetul Nissan Inteligent Driving, care include sisteme de asistență tipice pentru modele din gamele superioare. Este vorba de asistent de bandă, o premieră în segment, frânare de urgență cu recunoașterea pietonilor, adus prima oară de Nissan în Europa, recunoașterea semnelor de circulație, asistentul de fază lungă sau cel de unghi mort.
În ceea ce privește trenul de rulare, Nissan împrumută tehnologie de la frații mai mari ai Micrei, Qashqai și X-Trail. este vorba de Active Ride Control și Active Trail Control, care asigură un confort îmbunătățit, respectiv o ținută de drum mai dinamică.
La lansare, gama de motorizări va include o unitate pe benzină de 0,9 litri, supraalimentată cu turbo, care dezvoltă 90 CP. O unitate diesel de 1,5 litri este, de asemenea, disponibilă, tot cu 90 CP. Ulterior, o nouă motorizare pe benzină cu trei cillindri, de 1,0 litru/75 CP va completa gama.
Noul model va fi construit în Franța, la uzina Renault din Flins, debutul vânzărilor fiind prevăzut pentru primăvara anului viitor.